Nieuw project VDL

Rene-vanDijk schreef op 20.12.2019 om 21:58 uur

Ik wil graag een nieuw project aanmaken, moet zowel op TV en Tablet afgespeeld kunnen worden. Heb materiaal in 2.7k 60fps, wil mogelijkheid om iets te vertragen. Welke resolutie moet ik kiezen bij het aanmaken van een nieuw project? En kan ik evt ook 1080p FPS 120 samenvoegen met de 2.7k op dezelfde tijdlijn? En als ik dan een melding krijg om instellingen aan te passen, die ik dat dan wel of niet? Alvast bedankt voor de reactie

Reacties

mi-bo schreef op 20.12.2019 om 23:31 uur

@Rene-vanDijk

Beste Rene,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Met welke versie van MAGIX vdl werkt U.

U stelt een vraag die U zelf het beste uit kunt proberen.

Normaal formaat is 1920:1080 wat zeker op een Tv & Tablet kan worden afgespeeld.

Wat bewerken van verschillende extensie betreft de nieuwere versie van MAGIX vdl plus & Prem kan veel combinatie tesamen bewerken.

Met vriendelijke groet,

Michael

Rene-vanDijk schreef op 21.12.2019 om 05:36 uur

Ik heb de 2020 versie VDL premium. Als ik een film importeer krijg ik de vraag of ik de instellingen wil aanpassen. Stel dat ik een project heb aangemaakt op 1080 25fps, en ik importeer 2.7k 60fps. Ik wil uiteindelijke resultaat in 1080 hebben, maar wil die 2.7k nog iets kunnen vertragen. Pas ik bij de vraag of ik instellingen wil aanpassen dan voor wel aanpassen of niet aanpassen? Vind hier niets over terug. Bedankt voor de reactie

mi-bo schreef op 21.12.2019 om 09:38 uur

@Rene-vanDijk

Beste Rene,

Dank voor Uw feedback.

Als MAGIX vdl wordt opgestart is er een welkom pagina,

hier wordt aangegeven in welke map het project moet komen met welke naam,dan geeft U ook aan welke extensie.

Als het project naar de tijdlijn wordt gesleept dan is de vraag van aanpassen mogelijk. Als er bv 720:576 is gebruikt(beeldscherm)

en moet 1920:1080(project zijn) word het beeldscherm aangepast.

Dat kunt U zelf zien door een project naar de tijdlijn te slepen.

Wat betreft vertragen

na het lezen van Uw eerder bericht is het zo dat er beelden van NTSC & PAL met elkaar moeten worden gemixt , dit is niet door vertragen op te lossen

Met vriendelijke groet,

Michael

2 x Wijzing aangebracht i.v.m meer info PNG

Bol schreef op 21.12.2019 om 11:39 uur

Hallo René,

U schrijft: "Ik wil uiteindelijke resultaat in 1080 hebben, maar wil die 2.7k nog iets kunnen vertragen." Wat bedoelt u exact met: "nog iets kunnen vertragen"?

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-