niet meer opstarten VDL2013

ikon-ikon schreef op 03.11.2014 om 12:58 uur

Net een 'eigenaardige' mail gekregen van Magix bij dewelke ik 'aangepord' werd om mijn eigen antwoord te 'liken'

Teneinde er geen reactie komt  (kwam)  en een deadline heb , heb ik maar de nieuwe ProX6 aangekocht aan de volle prijs.  Deze zomer was er een promotiestunt  van deze versie die ik voorbij laten gaan heb. MAAR mijn oudere projecen blijken niet meer te werken, (32 -64 bit? ik ben eigenlijk wel een leek in computertoestanden) DUS alles opnieuw!  1 voordeel: het nieuwe programma werkt supersnel.   Ik mis wel het (gratis )programma: Defish.  

Komt er van Magix een compensatie van mijn 'verloren'tijd?

bij de opstart van mijn VDL2013 premium krijg ik plotseling een venster met de melding dat het programma niet meer werkt. Er wordt gezocht naar een oplossing....  Er wordt mij dan een melding gegeven wanneer er een oplossing is. 

Zijn er nog gebuikers die dit voorval hebben gehad.  En zoja, wat kan er aan gedaan worden;   INdien het programma opnieuw geïnstalleerd wordt, verwijnen dan ook al mijn 'projecten'?

dank bij voorbaat

johan

PS VDL2013 heeft ALTIJD prima gewerkt en is een heel mooi bewerkingsprogramma.

Reacties

mi-bo schreef op 03.11.2014 om 15:58 uur

Beste, Ik kan U vertellen dat als U het product her installeer er geen projecten verdwijnen

succes

Michael;

ikon-ikon schreef op 03.11.2014 om 16:53 uur

ik heb al 1 zekerheid...;-)

Waarom vermeldt Magix VDL dat er een melding komt wanneer er een oplossing is gevonden??

Is het niet beter het programma te herinstalleren en het oude te wissen?  Of hoe doe ik dit best?

Johan

Voormalige gebruiker schreef op 10.11.2014 om 18:50 uur

Beste Johan,

Wat u een eigenaardige mail noemt, is een mail, die u vraagt om te liken, als u wat hebt gehad aan het antwoord dat door een mede Magix gebruiker gegeven is. U kunt Nooit op uzelf te liken.

Waarom hebt u het VDL 2013 niet gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd? 

De foutmelding, is er een van algemene aard.

Dat u Video Pro X6 heeft gekocht is een beslissing die u heeft genomen. Magix zal de verloren tijd, denk ik, nooit compenseren. 

Het programma "defish" wordt niet gratis meegeleverd. U kan dit wel kopen bij Magix.

Veel succes met het monteren van uw films

Rob (een Magix gebruiker)

Ps. U kunt VDL 2013 naast Video Pro X6 installeren en afzonderlijk opstarten en gebruiken voor uw montages.