niet gehele AVI komt op tijdlijn

peters-vdput schreef op 25.08.2014 om 12:48 uur

Ik werk met Video de Luxe 2013. Besturing Windows XP.

Filmopnames van uit de camera komen als een AVI op de computer. Ik heb beelden die ongeveer 37 minuten film opleveren. Echter bij het overnemen van de AVI naar de tijdlijn, wordt maar ongeveer 12 minuten getoond. Onderzoek via andere programma's wijzen uit dat de AVI wel degelijk 37 minuten is. Ik heb de beelden opnieuw op de computer gezet, ongeveer van af de 11e minuut. Als AVI prima maar op de tijdlijn weer tot het punt waarop het vorige project stopte, dus bij ongeveer 12 minuten. Wat kan dit zijn? Iemand een idee?

Reacties

mi-bo schreef op 25.08.2014 om 13:02 uur

beste,waarom avi bestanden, en hoe laat u de beelden in

gr

mido

peters-vdput schreef op 25.08.2014 om 14:26 uur

Op de gebruikelijk manier. Camera op afspelen zetten, Bestand aanklikken, rode knop, DV camera, bepalen in welke map het komt en weer een  rode knop. Het programma bepaalt zelf dat het een AVI wordt. Wat mankeert er aan en AVI? Altijd zo gedaan (ongeveer 14 jaar).

peters-vdput schreef op 25.08.2014 om 14:28 uur

Ter aanvulling. Pinnacle neemt wel de gehele AVI over naar de tijdlijn. Idem Power Director. 

mi-bo schreef op 25.08.2014 om 15:24 uur

Beste, het probleem is namelijk dat de codex van Pinnacle en MAGIX botsen met elkaar.

kunt u geen ander instelling activeren, bv mpeg2

succes

mido

peters-vdput schreef op 26.08.2014 om 17:34 uur

Kan het zijn dat een oude opname hier roet in het eten gooit. Er was nog een klein stukje te zien van een oude opname. Op dat punt eindigde de film op de tijdlijn en het stuk er na was onbereikbaar. Ik heb nu alles opnieuw ingeladen en het kleine oude stukje overgeslagen.