Nederlands instelling jacowi1 schreef op 13.11.2013 om 10:41 uur Kan ik dit programma omzetten in nederlands? Mijn duits is helaas niet toereikend om het programma goed te kunnen volgen,en te gebruiken. Ik zou U daar zeer dankbaar voor zijn. Vriendelijke groet. Jaap. Terug naar de post
Reacties mi-bo schreef op 13.11.2013 om 11:07 uur Beste, de MAGIX programma's staan momenteel in 5 talen op een dvd. heeft U een download versie gekocht kunt u bij het downloaden aangeven in welke taal het moeten worden geinstalleerd. succes met het mooie MAGIX product mi-bo schreef op 13.11.2013 om 11:38 uur Dit is geen dvd die in Nederland is gekocht, misschien als U een trial download in het Nederlands dat U het product later kan activeren met Uw serie nummer. ook is er een mogelijkheid om dit via deze link aan te vragen https://support2.magix.com/customer/nl/node/216613 succes. jacowi1 schreef op 20.11.2013 om 10:42 uur Sorry dat ik zo laat reageer,maar ik was het helemaal vergeten. Ik heb op Uw aanraden de trial-versie gedownload,en daar het serienummer ingevoerd van mijn gedownloade versie,en alles doet het nu prima. Mijn hartelijke dank voor Uw advies. sorry nogmaals voor deze late reactie. Vriendelijke groet. Jaap 1