Reacties

FransS schreef op 15.08.2011 om 23:48 uur

Hoi Marshan,

dit heeft betrekking op de al eerder gestelde vraag.  ,en wat meer uitleg geven dan kunnen wij er wat mee.

Grt.Frans S.

marshan121993 schreef op 16.08.2011 om 21:06 uur

Na het bewerken van de HD film klik ik de knop branden en vervolgens verschijnt het navigatiemenu. Als ik op de verschillende kaders van het menu klik verspringt deze naar het betreffende deel van de film. Dit betekent dat het navigatiemenu werkt.

Als ik nu op knop branden  klik en vervolgens op AVCHD en kies voor imagerecorder  dan wordt er een bestand opgeslagen. Als ik dit bestand afspeel is gaat de film meteen afspelen en verschijnt er geen navigatiemenu 

Ik gebruik het programma magix Video de luxe 17 premium download versie.

Vraag is hoe krijg ik zowel een bestand waarmee ik met het navigatiemenu het betreffende deel van de film kan opzoeken.

FransS schreef op 16.08.2011 om 22:34 uur

Hoi marshan,

Als je marker's hebt geplaatst in je bewerkte montage,dan staan die er ook in als je een DVD,HD,of AVCHD.

De vraag is dan ook heb je een hoofdmenu en submenu's in je navigatie menu,zijn deze aan gevinkt ?

Nu heb ik zelf al eens een AVCHD gebrand met een film menu maar om bepaalde reden is dat nooit zich baar geweest,allen als ik deze in een speler stop die deze extentie aan kan en dat was bij een vriend van me die een Philips Blu-Ray speler had.

Dus kan het bij jou ook zo zijn dat je menu's niet te zien zijn maar je navigatie werkt wel als je op 1,2,3,4 enz drukt zou hij steeds naar een ander fragment moeten springen als er makers staan in je film.

Ik neem aan dat je download versie wel is geregistreerd ?

Grt. Frans S.