Reacties

mi-bo schreef op 21.10.2019 om 19:26 uur

@DRO

Beste Dick.

Zover mijn kennis gaat is werken via NAS niet mogelijk met MAGIX video Pro X.

Met vriendelijke groet,

Michael

DRO schreef op 28.10.2019 om 13:34 uur

Beste Michael,

Dat antwoordt ook MAGIX. Bedankt voor je bijdrage.

Met vriendelijke groet,

Dick

mi-bo schreef op 28.10.2019 om 13:37 uur

@DRO

Beste Dick,

Dank voor Uw Feedback.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 28.10.2019 om 19:04 uur

Beste Dick,

Zelf heb ik geen NAS. Ik heb navraag bij mijn zoon gedaan, die alles op zijn NAS opslaat, zo ook zijn mts filmbestanden. De NAS moet wel in je netwerk zichtbaar zijn. Als je de NAS met windows explorer kan benaderen, dat moet dit ook kunnen met MAGIX. Om vlot te kunnen monteren is het wijs om de filmbestanden op een interne schijf op te slaan.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 28.10.2019, 19:27, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

DRO schreef op 28.10.2019 om 19:42 uur

Beste Rob,

De NAS-mappen zijn in mijn Verkenner (en bijv. Total Commander) met een stationsletter weergegeven en door ieder ander programma te benaderen. Ik had de indruk, dat ik dat met MAGIX in het verleden ook kon, maar misschien vergis ik me. Op zich niet zo'n probleem om de te bewerken bestanden op een interne schijf op te slaan, maar ik blijf het vreemd vinden.

Groet,

Dick

Bol schreef op 28.10.2019 om 21:58 uur

Hallo Dick,

Volgens mij, kan je de NAS, gewoon via de mediapool van Pro X benaderen.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

DRO schreef op 29.10.2019 om 12:05 uur

Nee. Zie afbeelding Mediapool. E is een interne schijf.

Groet,

Dick

Bol schreef op 29.10.2019 om 16:18 uur

Hallo Dick,

Toch heb ik het vermoeden, dat jouw netwerk de NAS met jouw Nas mappen niet ziet. Ik heb een mailtje gestuurd naar mijn zoon. Misschien heeft hij hierop een antwoord. Zodra ik van hem verneem, laat ik het je weten.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 30.10.2019 om 09:33 uur

Hallo Dick,

Dit is het antwoord van mijn zoon: "ik kan niet zien wat hij verkeerd doet, maar ik zie de NAS weldegelijk. “V”  is in mijn geval de NAS".

Mijn advies leg jouw probleem nog eens voor aan Magix Support.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-

fverwaal02 schreef op 30.10.2019 om 16:40 uur

Ik heb een HD externe schijf in m'n net werk die wordt ook gewoon gezien in Magix Pro X geen probleem .