Na update werkt secundaire kleurcorrectie niet meer.

leo313 schreef op 25.06.2013 om 10:02 uur

Na het 'online actualiseren' van Video deluxe 2013 Plus mag ik proberen wat ik wil, maar 'kleurcorrectie' doet het niet meer. Voor het updaten, werkte het zoals het moest. Nu reageert het niet meer, of het previewvenster wordt gewoon zwart. Hoe kan ik dit oplossen? Moest tijdens het downloaden en installeren mijn beveiliging uitgezet worden? Bij de instellingen vindt ik alvast geen oplossing. Wie heeft raad?

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 25.06.2013 om 22:29 uur

Hallo Leo

Je zou eens kunnen proberen om het alles op op de standaardwaarde terug te zetten. Het kan zijn dat je Videodelux.ini bestand is beschadigd.

Ga naar bestand / instellingen / programma-instellingen terugzettern op standaardwaarde.

Er wordt dan een nieuw INI bestand gemaakt.

Succes

Rob

lucky_me schreef op 26.06.2013 om 04:36 uur

Hallo

Je kan ook je pc terugzetten naar de toestand waarin hij stond voor de update. Daarvoor gebruik je systeemherstel in windows. (indien nodig is hulp te vinden in de help functie van windows). Er kan gewoon iets verkeerd gegaan zijn tijdens de update.

mvg

Luc

leo313 schreef op 01.07.2013 om 14:42 uur

Hallo Leo

Je zou eens kunnen proberen om het alles op op de standaardwaarde terug te zetten. Het kan zijn dat je Videodelux.ini bestand is beschadigd.

Ga naar bestand / instellingen / programma-instellingen terugzettern op standaardwaarde.

Er wordt dan een nieuw INI bestand gemaakt.

Succes

Rob

Dit heb ik geprobeerd, maar het gaf geen resultaat.

toch bedankt voor uw tip.

Leo

leo313 schreef op 01.07.2013 om 14:51 uur

Hallo

Je kan ook je pc terugzetten naar de toestand waarin hij stond voor de update. Daarvoor gebruik je systeemherstel in windows. (indien nodig is hulp te vinden in de help functie van windows). Er kan gewoon iets verkeerd gegaan zijn tijdens de update.

mvg

Luc

Luc,

Het systeemherstel was niet meer mogelijk omdat het udaten te lang geleden was. Anders was dit wel een oplossing geweest.

Overigens heb ik met de installatie-CD het probleem kunnen oplossen. Door bij het installatie-menu te kiezen voor 'Herstel' heeft het programma d.m.v. de eigen functies de fouten hersteld. Het programma startte wel op in de 3D-weergave. Het duurde even vooraleer ik de oorzaak gevonden had, maar bij instellingen-programma-weergave-videomodus, was 'hardwareversnelling direct 3D' aangeduid. Heb dat op 'VideoForWindows' gezet en dat is ook weer in orde.

Dank u voor uw tips.

Leo