Reacties

lucky_me schreef op 22.12.2012 om 23:50 uur

ja, je bent de derde die deze vraag stelt. Wil even de zoekfunktie gebruiken aub.

Luc

magixagent schreef op 23.12.2012 om 12:50 uur

Beste, Als U naar links boven aan kijkt ziet U onder het woord MAGIX  een brilletje, vermoedelijk heeft u daar op geklikt.

dit moet namelijk op standaard ( 2D) staan, succes.

golfie schreef op 23.12.2012 om 15:19 uur

Nee dat is niet het geval Het staat vooraf op 2D en na de rendering ook.

Zou het iets temaken hebben met Prodad Mercalli?

lucky_me schreef op 24.12.2012 om 12:15 uur

Hallo

Bij het herlezen van mijn eerste antwoord merk ik dat het botter overkomt dan ik bedoelde, mijn excuses daar voor.

* Ik denk dat je de oorzaak van dit paars worden niet moet gaan zoeken bij mercalli, wat eigenlijk enkel dient om je beeld stabieler te maken. Je zoekt wel in de juiste richting denk ik. Bij de extra effecten zitten er een aantal die een kleur verandering teweeg brengen. Ik zou bijvoorbeeld beginnen te zoeken bij "magix bullet Quick looks"

mvg

Luc

golfie schreef op 24.12.2012 om 13:12 uur

Hoi,

Ik ben plotseling het probleem kwijt. Nou ja,plotseling,Ik draai de herstelschijf en daarna nog het probleem. Geef geen restart.Een andere keer zet ik mijn pc aan en draai vdl mx en weg paars.Nu monteer ik al een hele morgen en is nog niet teruggekomen.

Dank

gr Ploon

RiViS schreef op 24.12.2012 om 14:32 uur

Dag Ploon,

Mocht het toch weer terug komen, kijk dan ook even hier:

http://www.magix.info/nl/export-van-video.knowledge.885471.html

(gevonden met zoekterm "magenta", geeft minder ballast dan "paars", je moet het maar weten...)

groet,

Rijk

golfie schreef op 24.12.2012 om 15:04 uur

t'Ja ,het is maar een weet.Zelfde probleem.Overigens ben ik niet zo tevreden met de zoekachine  maar dat komt misschien nog wel eens.

Dank voor de hulp,en hoop dat probleem weg blijft.

Ploon