Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat wel geheel los van Magix Support.
....Na installatie op Windows 11 wil Video Deluxe 18 MX niet starten....
Kan het zijn dat u Video Deluxe 18 MX onder Windows 11 wilt installeren vanaf uw installatie DVD? Als dat zo is, dan kan het kloppen dat Windows 11 de installatieprogramma vanaf uw DVD niet meer kan lezen / opstarten.
Zelf heb ik Video Deluxe 18 MX nog onder Windows 10 kunnen installeren, waarom zal dat niet onder Windows 11 kunnen?
Als u uw Laptop/Computer hebt kunnen upgraden naar Windows 11, dan is deze er geschikt voor. Anders had u de melding gehad dat deze niet geschikt is om te upgraden naar Windows 11. Uw vraagstelling is tweeledig op te vatten. Vandaar mijn antwoord om VDL 18 MX zo te installeren. Maar goed ik wacht rustig af.
Zelf heb ik mijn PC nog niet geüpgraded naar W11. Ik ben het wel aan het overwegen om van het weekend dit alsnog te doen. Ik kan het altijd nog terugrollen naar Windows 10. Als forumlid ben ik zeer benieuwd of het mij wel lukt. Maar goed, dat laat ik u nog wel weten. Het volgende heb ik onder Windows 10 uitgevoerd met dit resultaat.
klik op met de rechtermuisknop op het video_deluxe_mx_premium_dlv_dlm.exe
...Ik overweeg over te gaan op MAGIX Video Deluxe 2023 (standaard) voor 29,99 euro (tot 13 dec 2022)....
Mag ik u een welgemeend advies geven. U zou kunnenproberen om uw VDL 18 MX met een P2-serienummer te upgraden naar Video Deluxe 2023 plus. Niet geschoten is altijd mis!!
Het doet mij deugd om te vernemen, dat u VDL 18 MX hebt kunnen upgraden naar VDL 2023 plus. Zie deze link Programma vergelijking wat de verschillen zijn tussen de Standaard en de Plus versie.