na installatie van Magix en daarna de aanmelding zie ik in de mail " Aansluitend vindt u uw persoonlijke inloggegevens" echter:deze gegevens kan ik nergens vinden in de mail. Waar staan de inloggegevens?

corriehaverkamp schreef op 24.10.2010 om 19:00 uur

Deze site is waardeloos, het nederlands is droevig. Uw beloften van een eenvoudig programma worden niet waargemaakt, en ik kom steeds in andere problemen terecht.

Het product voldoet niet aan de door mij gestelde verwachtingen.

 

Kunt u mij mijn geld terugstorten, mijn rekeningnummer is: 149877846, tnv CGM Bart-Haverkamp, destijds heb ik € 59,99 betaald voor het programma.

Zodra ik het bedrag op mijn rekening heb, zal ik de CD met toebehoren aan u terugsturen

 

Corrie Haverkamp

Reacties

RiViS schreef op 24.10.2010 om 20:02 uur

Beste Corrie,

 

Op deze site proberen enige goedwillende ervaren amateurs vragen te beantwoorden van mede-amateurs die technische problemen hebben met de Magix software. Het zou best kunnen dat niet allen foutloos Nederlands schrijven, maar in het algemeen is het zeer begrijpelijke taal.

Jouw vraag (geld terug) moet je dan ook niet hier stellen maar b.v. op de site Magix Support, of bij het adres waar je de software hebt aangeschaft.

 

Nog wel een (gratis) tip van mijn kant: Hoewel ik me heel goed kan indenken dat sommige mensen teleurgesteld zijn in software die niet aan hun verwachtingen voldoet, helpt het volgens mij niet (als het al niet averechts werkt) om een taal te bezigen die op de grens van het beledigende is. Met andere woorden: je bereikt in het algemeen meer door op een beleefde manier je klachten kenbaar te maken.

 

groet,

Rijk