na herinstallatie Video de Luxe 16 plus krijg ik foutmelding bij starten programma.

jenrbru schreef op 02.08.2016 om 15:57 uur

Ik heb de instructies van Magix nauwkeurig opgvolgd om het opstartprobleem op te lossen. Bij opstarten van Magix verschijnt de mededeling dat er een fout nr. 6 zit in het installatie-programma.

Ik heb van allesw geprobeerd maar na 3 uren ploeteren vraag ik u mij van dit probleem af te willen helpen

door mijn scherm over te nemen en de herinstallatie voor mij uit te voeren.

Ook het gebruik van de originele installatie-schijf leidde tot dezelfde foumelding.

Help me a.u.b!

Rob Bruning

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 02.08.2016 om 16:04 uur

Hallo Rob,

Zie: https://support2.magix.com/customer/nl/node/22252 (hier moet je even inloggen)

Succes,

Rob

mi-bo schreef op 03.08.2016 om 11:41 uur

Hallo Rob,
probeer dit eens.
ga naar magix.com , aan de rechterzijde inloggen door op icoon te klikken. dan registreren met maan en wachtwoord bekend bij MAGIX.
nu mijn producten aanklikken, zoek vdl 16 de luxe op, installatie programma aan klikken, dit is een trial versie,
6 cijfers invullen, en programma installeren. als dit op de Pc staat, met registratie nummer activeren, en registreren, dan via hulp alle extra gratis programma's installeren, daarna activeren, actualiseren, dit alles moet wel met een e-mail adres gebeuren die bekend is bij MAGIX
gr
Michael