Uit ervaring weet ik, dat er bij het uitkomen van een nieuwe VDL versie, deze niet altijd compatibel waren / zijn. Meestal ging / gaat het dan maar om kleine veranderingen. Zoals ik kan nu beoordelen is VDL 2022 flink op de schop is gegaan. Ik ben geheel met u eens, dat Magix Duitsland zou kunnen aangeven, dat een VDL op bepaalde punten niet compatibel zou zijn met de eerdere versies.
Zelf heb ik er ook het volste vertrouwen in dat de bugs, die er in nog inzitten zullen worden opgelost. U bent zeker niet de enige die zich hier aan ergert en gefrustreerd voelt. Er zit echter niks anders op, dan reikhalzend uit te kijken naar eerst volgende update / patch!!
Het volste vertrouwen is terecht. Van Magix support volgende reactie ontvangen: "Het probleem is bekend en zou met de volgende patch opgelost moeten zijn, tot die tijd vragen we om een beetje geduld." Peter
Ik heb nu antwoord van Magix. Het blijkt dat ik bij het opnieuw installeren van VDL 2021 een oud serienummer gebruikt heb. Ik heb het programma weer verwijderd en opnieuw opgezet met het goede serienummer. De updates werken weer en VDL werkt zoals ik het nu kan bekijken naar behoren. veel succes en bedankt voor het meedenken.
dat klopt, ik heb maar ik heb de update gedaan en ik dat dat het nu in orde was, echter het programma herkent nu 5 oudere projecten en elke nieuwe of ouder project wat ik nu open slaat hij niet op en sindsdien loopt het programma weer vast als ik het afsluit, dus ik ben nog niets opgeschoten.
Al een paar jaar maak ik gebruik van Magix. Nu ben ik na de installatie van Magix Video Premium 2022 tegen een probleem aangelopen wat ik (nog) niet eerder gehad heb. En dat is, dat het programma vastloopt na de eerste bewerking.... En deze versie had ik juist gekocht vanwege een nieuw project. Maar naar een keer of drie raakt mijn geduld ook een beetje op, dus heb ik alles eraf gegooid en de laatste versie (2020) die ik nog op CD had erop gezet, en mijn project gerealiseerd. Maar dit was zeker niet de bedoeling. Waar ben ik de mist ingegaan?