MVP bestanden overzetten naar nieuwe computer ?

PA3CDN schreef op 17.03.2014 om 20:25 uur

Hallo...,

Ik heb een nieuwe laptop maar nu doet zich het volgenden probleen voor:

Op de oude computer stonden de film fragmenten op de D-schijf.

Maar op mijn  nieuwe laptop staan de installatie bestanden (Windows8 etc) ook op de D-schijf, dit kan volgens de leverancier niet gewijzigd worden.

Mij video bestanden heb ik  op de F-schijf  gezet.

Als ik nu een project wil openen verwijst dat MVP bestand de (oude) D schijf en kan dus de bijbehorende bestanden niet vinden omdat die nu op mijn F-schijf staan.

Is er een mogelijkheid om de (oude) MVP bestanden zodanig te wijzigen dat die naar de F-schijf verwijst ? 

Zou mooi zijn als iemand er een oplossing voor weet

met vrijdenlijke groet

Frans

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 17.03.2014 om 21:37 uur

Hallo Frans,

Kopieër het mvp-bestand naar de map waar de filmfragmenten van dit project staan. Als er geluiden/muziek in het project is bij gevoegd moeten deze ook naar deze map gekopieerd worden. Start nu het mvp-bestand in deze map op. Ik sla altijd het mvp-bestand op in map waar mijn filmfragmenten staan. Zo blijf alles bij elkaar.

Succes met de veelzijdige programma's van Magix

PA3CDN schreef op 18.03.2014 om 12:34 uur

Hallo Rob,

Bedankt voor je reactie en de uitstekende tip om die MVP bestanden te kopieren naar de map.

Ik kan mijn filmprojecten nu weer benaderen en bewerken en dat is een pak van mijn hart.

Ik gebruik Magix zo'n 4 jaar, heb ook andere programma's geprobeerd maar heb voor Magix gekozen vanwege

de mogelijkheden en bediening.

Heel fijn dat je zo snel reageerden en nogmaals veel dank voor je tip.

met vriendelijke groet

Frans