MVP-bestand kan niet worden geopend

ronaldvos68 schreef op 06.04.2013 om 00:30 uur

Ik heb laatst een een vob-bestand ingelezen en het bestand geknipt in 9 liedjes.

Vandaag wilde ik de liedjes apart opslaan maar ik krijg het bestand niet meer geopend.

Het openen blijft hangen bij 90% en het programma reageert niet meer.

Ik had al gekeken bij de vragen en antwoorden op dit forum, maar kon geen antwoorden vinden bij mijn probleem. Wel een herstel-installatie uitgevoerd maar het probleem bleef.

Ik ben wel teleurgesteld dat ik een bestand met de extensie van VDL (v11.0.038) niet kan openen in het programma waarin het gemaakt is. Ook geen herstelmogelijkheid gevonden in het menu om het bestand te herstellen.

Ronald

De hardware die ik gebruik is:
Dell laptop met 320 GB HDD, 4 GB ram en windows 8 Pro en ATI mobility Radeon HD 4200-serie (graf. kaart)

Reacties

magixagent schreef op 06.04.2013 om 13:33 uur

Beste, Ik denk dat het geen MAGIX probleem is maar een Windows probleem..
U spreekt over vdl 9 V11.0.380 en ben bang dat di niet wordt onder steunt door Windows 8.
kijk op de MAGIX site( magix.com) en hier ziet u welke MAGIX programma's comfortabel zijn met Windows 8
succes.

ronaldvos68 schreef op 06.04.2013 om 21:09 uur

Het bestand dat ik niet kon openen heb ik opnieuw gemaakt en opgeslagen onder een nieuwe naam en deze kon ik wel blijven openen.

Daarnaast vind ik het, met alle respect, een zwak argument. Als mijn versie niet ondersteund wordt door windows 8, waarom kan ik het programma dan wel draaien.

Binnenkort ga ik de nieuwste versie aanschaffen (VDL 2013) en hoop dan dat ook het exporteren sneller gaat, want ik krijg nu tijdens het exporteren in Taakbeheer van Windows dat VDL niet reageert. Als ik ± een kwartier later kijk staat wel dat de export geslaagd is.

Wat ik nog was vergeten te vermelden was dat mijn windows 8-versie 64 bits is. Ik weet niet of dat veel uit had gemaakt.

Groet,
Ronald.

magixagent schreef op 07.04.2013 om 12:45 uur

beste, dat u een 64 bits versie heeft maak niets uit, de kracht van MAGIX is dat het onder 32 bits zeer goed werkt

succes.