Ik heb een film site opgegeven www.film-egmonden.nl. De bestanden heb ik gedownload na inloggen op Mijn online album. Veel van de bestanden (71) hebben nu een MVP extensie. Deze bestanden kan ik niet op de tijdline zetten. Dan krijg ik de mededeling: Het bestand naam.MVD kan niet worden gelezen. Controleer of het betroffen station niet vol of beveiligd is tegen schrijven. Neem contact op met de administrator (dat ben ik) indien u niet bevoegd bent dit pad te lezen of hierop te schrijven. Deze bestanden zijn wel te openen met Windows mediaspeler.
Voormalige gebruiker
schreef op 19.02.2016 om 11:51 uur
Hallo Tom,
Een MVD bestand gemaakt met Video Pro X7, is volgens mij niet afspeelbaar met Windows Mediaspeler. Ik ben naar uw site www.film-egmonden.nl gegaan, maar moet daar als gast inloggen, maar ik heb niet de inlog gegevens.
Zoals ik al eerder heb geschreven, kunt u de MVP en MVD bestanden niet stand-alone afspelen. Deze bestanden zijn project en filmbestanden, die alleen door Video Po X7 ingelezen kan worden, omdat deze bestanden alleen maar uit verwijzingen bestaan. Zie afbeeldingen.
Wat ik niet goed heb gedaan weet ik niet. Film-egmonden is opgeheven. De bestanden heb ik gedownload. Hiet zitten *.mvd bestanden bij die afspeelbaar zijn met deMediaspeler maar niet metVideo Pro X7 op de tijdlijn leesbaar zijn. Als je een mailtje stuurt naar toom.stam@ziggo.nl met een mail adres dan stuur ik een aantal van die gestanden op.