Muziek laadt in verkeerde toonhoogte in

memphis250 schreef op 23.08.2014 om 20:02 uur

Beste allemaal,

Zojuist bij de Mediamarkt Video Deluxe 2014 Plus aangeschaft, omdat Moviemaker continu vast liep. 

Video Deluxe ziet er vrij eenvoudig uit, fijn! Toen ik mijn vakantie filmpje ging inladen en op spoor 1 plaatste ging alles nog goed. Vervolgens laadde ik een mp3 in en deze zette ik op spoor 2. Toen ik deze muziek afspeelde was de muziek een toon te hoog en hij liep te snel. Het origineel speelt langzamer en is een toonhoogte lager. Waarom laad Video Deluxe het zo vreemd in? Dit zou toch niet moeten. Op de pc speelt hij verder goed.

Dit gebeurd overigens bij elke willekeurige muziek die ik inlaad, terwijl deze op mijn pc (buiten video deluxe om) perfect op juiste toonhoogte en snelheid spelen.

Wat gaat hier fout, en hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt!

Reacties

mi-bo schreef op 25.08.2014 om 12:55 uur

Beste Memphis,
om te beginnen is spoor 1 & 2 altijd beeld en geluid, klik op spoor en je kunt aangeven, geluid en beeld op 1 spoor of spoor 1 & 2, de volgende sporen kan je gebruiken vanaf spoor 3 voor toegevoegde geluid, tekst of foto's of iets anders, vermoedelijk zit hier het probleem, is toegevoegde geluid te hoog dan kan je het in een keer verhogen of verminderen ,neem een kijkje op mijn site http://www.magixvdlbijspijkeren.nl bij tips en misschien wordt het dan allemaal duidelijker,
succes

mido