Reacties

mi-bo schreef op 05.09.2019 om 14:23 uur

@tiny.ruiter

beste Tiny,

misschien heeft U iets aan deze optie

met vriendelijke groet

Michael

Bol schreef op 05.09.2019 om 14:35 uur

Hallo Tiny,

Volgens mij, is dit binnen Video Deluxe niet mogelijk. Ik heb, net als jij, onder de muisoptie van Windows de grote en kleur van de muisaanwijzer veranderd. Op een tweede scherm een schermopname gemaakt, met als resultaat dat de muisgrootte en kleur door Video Deluxe niet worden overgenomen.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 05.09.2019, 14:36, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

tiny.ruiter schreef op 05.09.2019 om 14:50 uur

Michael, dit werkt alleen in windows. Dat had ik al veranderd, met de hoop dat dit ook in Magix overgenomen zou worden. Dan toch weer ouderwets met een aanwijslampje werken.,

Groet Tiny

mi-bo schreef op 05.09.2019 om 15:22 uur

@tiny.ruiter

Beste Tiny,

hier een voorbeeld dat het wel werkt

opname van laptop met HDMI 2de scherm aangesloten muis is groot en blauw

Sc6

Michael

Bol schreef op 05.09.2019 om 16:40 uur

Hallo Tiny,

Als ik jouw vraagstelling nog eens goed doorlees, wil jij een tutorial maken in bv. VDL 2020 en met een ander VDL programma een beeldschermopname maken. De twee beeldschermen staan op één monitor. Klopt dit? Als dat zo is blijf ik bij mijn eerder gegeven antwoord. Zo niet, hoe maak jij dan een beeldscherm opname.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

tiny.ruiter schreef op 05.09.2019 om 18:08 uur

Michael. Op mijn scherm zie ik wel de "rode"pijl, maar de video die hij opneemt in het tweede scherm geeft toch een kleine witte pijl weer. Mijn kleurtje van cursor is rood. Dacht ,dit is goed te zien bij het vertonen van de opnamen. Helaas , niet dus

Rob

Ik werk met 2 schermen. en open dus 2x magix

Mijn 1e scherm is het scherm waarin ik werk. ( nieuw project aanmaken) Het tweede scherm neemt op wat ik in het eerste scherm doe.

Op 2e scherm, nieuw project aanmaken.. Met rode knop, naar beeldschermopnamen. dit allemaal instellen. klik nogmaals op rode knop. zie klein schermpje. dit aanklikken en de opnames beginnen. 2e scherm verdwijnt. dus denk dat er niks wordt opgenomen, maar dit is wel zo. onderaan het scherm is een rood blokje .als je hierop klikt stopt de opname. en moet je alles weet opnieuw instellen. bij terugkijken is het pijltje dus wit.

Bol schreef op 05.09.2019 om 18:51 uur

Hallo Tiny, zoals jij het doet, doe ik met de exacte handelingen, maar dan op één monitor. Bij mij verdwijn ook het het opnamescherm op de achtergrond. Wanneer ik op opnamestop klikt, dan komt het 2e scherm (opname) terug en kan ik de opname op de tijdlijn zetten en bewerken. Dus ik blijf bij eerder gegeven antwoord. Gr. Rob

PC -1-

PC -2-