MPEG4 en Dolby is in Video deluxe 15 Plus niet te activeren

Brenner schreef op 10.10.2008 om 11:49 uur
Volgens de gebruiksaanwijzing via Help (was ook zo in Video deluxe 2008 plus): niet de vinden in het scrollmenu.
Volgens de helpfunctie Via online bestellen (veld 1). Wat veld 1 betekent is niet duidelijk en online bestellen is niet te vinden in de menustructuur.

Het lijkt er opnieuw op dat AVHCD bestanden (net als in Video deluxe 2008 plus) weer niet goed zijn te bewerken.

Als beide kosteloos zijn te importeren, waarom worden deze dan niet eenvoudig in het programma verwerkt? Wekt alleen maar irritatie op.

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 10.10.2008 om 19:39 uur
Beste,

Op het moment dat de codecs moeten worden "aangesproken" komt de melding vanzelf dat ze geactiveerd moeten worden.  Importeerd de AVCHD beelden gewoon vanuit een map op je pc onder de tab "bewerken" binnen Video deluxe. Zodra je ze op de tijdlijn sleept komt de melding dat het programma het advies geeft om ze te laten converteren naar MPEG. Dat kunt u het beste bevestigen. Vergeet niet dat u ALTIJD de bijgeleverde software van Sony/JVC/Panasonic/Canon moet installeren vanwege de UDF-reader die Windows nodig heeft om met de bestanden om te gaan.
Sjonnie schreef op 27.03.2009 om 18:37 uur
Ik heb hetzelfde probleem en ben het helemaal eens met Brenner. Ofwel had dit geincorporeerd moeten zijn, ofwel had dit simpel moeten zijn. Nu ben ik al UREN kwijt om een code te downloaden (lukt me NIET) en ik heb ook nog niet gevonden waar ik met die code de codecs kan activeren. Dit is zeer teleurstellend.