Beste,
Als U het programma heeft geinstalleerd, en via hulp gratis download alles heeft geüpload en uitgepakt, zal er zodra U mpeg4 materiaal op de tijdlijn zet, dit geactiveerd worden, dit is uiteraard alleen bij geregistreerde producten,
succes
MD
Voormalige gebruiker
schreef op 04.04.2014 om 22:13 uur
Hallo Erik,
Wat Mi-Bo beschrijft is juist, echter u heeft het over het mainconcept mpeg4-codec.
Eerst een vraag: Toen u via hulp / aanvullende programma's installeren / mainconcept mpeg-4 codec downloaden kreeg u geen scherm, dat u het moest activeren?
Als dat niet zo is komt u met sneltoets " Y " in het menu programma-instellingen ga naar het tabblad "Systeem" Ga naar: Favoriete codec voor import en export van MPEG-4. Zet deze van standaard op MainConcept.
bedankt voor je antwoord, maar waar vindt ik terug of het geiinstaleerd is? opnieuw downloaden gaat niet, dan krijg je de melding dat het al geinstalleerd is ,maar ik kan dat niet terug zien.
wij ji een oplossing?
Voormalige gebruiker
schreef op 05.04.2014 om 15:03 uur
Hallo Erik,
Ik heb een crash met mijn computer gehad en nu moet ik mainconcept mpeg4-codec opnieuw activeren. Dus ik kan je daar geen antwoord opgeven.
Kan je deze wel via het programma-instellingen / systeem van standaard op mainconcept mpeg4-codec zetten? Als dat zo is dan is alles in orde.