Een menu maken net zoals een disk menu gaat niet als het op een usb stick of externe schijf moet komen.
Maar met wat creatieve tijd is er wel een begin te maken, en dat daarna de film wordt afgespeeld, (de film gaat nooit niet over een geheel,maar bestaat vaak over verschillende onderwerpen)dat kan als voorbegin gebruikt worden.
Hopend dat U hier iets aan heeft.
Sc6
Blijf gezond en een Covid-19 (Omikron, Flurona)vrij 2022 toegewenst
Het is niet mogelijk om een diskmenu gelijk aan een DVD te maken in een MP4 bestand. Wat u wel zou kunnen doen is om een ISO bestand te branden / maken en deze te kopiëren naar uw externe datadrager bv. een USB-stick. Deze kunt dan afspelen via uw TV, mits deze ook ISO bestanden ondersteunt. Zie hiervoor de handleiding van uw TV of andere externe apparaten.
Het is niet mogelijk om een diskmenu gelijk aan een DVD te maken in een MP4 bestand. Wat u wel zou kunnen doen is om een ISO bestand te branden / maken en deze te kopiëren naar uw externe datadrager bv. een USB-stick. Deze kunt dan afspelen via uw TV, mits deze ook ISO bestanden ondersteunt. Zie hiervoor de handleiding van uw TV of andere externe apparaten.
Met vriendelijke groet, Rob
Het gelukt op deze wijze. Vriendelijk bedankt hoor.
Een menu maken net zoals een disk menu gaat niet als het op een usb stick of externe schijf moet komen.
Maar met wat creatieve tijd is er wel een begin te maken, en dat daarna de film wordt afgespeeld, (de film gaat nooit niet over een geheel,maar bestaat vaak over verschillende onderwerpen)dat kan als voorbegin gebruikt worden.
Hopend dat U hier iets aan heeft.
Sc6
Blijf gezond en een Covid-19 (Omikron, Flurona)vrij 2022 toegewenst
M.vr.gr
Michael
Hallo Michael,
De iso is een goed alternatief, maar bij mijn tv doet ie dat niet. Dus ik zou graag uw manier uitgelegd zien want ik heb geen idee hoe dat te doen. Ik dacht misschien een link koppelen aan een fragmentje maar daar kom ik nieteens uit.
Inderdaad is uw probleem opgelost, ware het dat u ook het ISO bestand op uw TV zou kunnen afspelen. Echter, voor zover ik het nu leest is dat niet mogelijk. Nu vraagt u wederom om diskmenu oplossing bij een MP4 bestand. Dit is echt niet mogelijk! Maar goed ik ben zeer benieuwd of er andere forumleden zijn, die wel een oplossing weten.
Het doet mij deugd om te lezen, dat u het idee van een voorfimpje een fantastisch idee vindt. Echter, het is niet wat u eigenlijk bedoelde met een MP4 van hoofdstukken te voorzien, gelijk aan een DVD diskmenu. Ik wens u heel veel succes met het samenstellen van u filmpjes.
Het doet mij deugd om te lezen, dat u het idee van een voorfimpje een fantastisch idee vindt. Echter, het is niet wat u eigenlijk bedoelde met een MP4 van hoofdstukken te voorzien, gelijk aan een DVD diskmenu. Ik wens u heel veel succes met het samenstellen van u filmpjes.
Met vriendelijke groet, Rob
PS. Wat voor merk rn type TV hebt u?
Hoi Rob,
het klopt maar toch heb je zo ook een mooie introductie toch.
En ik heb een Samsung tv met de eerste smart serie en herkent de iso niet.
Het klopt, dat de eerste smart TV's van Samsung geen ISO bestanden aan kan. Zelf heb ik al jaren een Mede8er MED800X3D mediaplayer, die ik via een HDMI aansluiting heb aangesloten op mijn Samsung TV. Deze ondersteund wel ISO bestanden. Ik zie, dat deze niet meer te koop zijn. Ik wens je heel veel succes met het maken van een mooi introductie filmpje.