MovieShow maker

olav schreef op 19.06.2009 om 00:18 uur
Als ik op een project MovieShow maker toepas, krijg ik allerlei leuke effecten/beelden ed. Maar waar kan je die effecten/beelden normaal vinden (bijvoorbeeld dat er hartjes in beeld komen)? Ik kom er echt niet achter. Ik las ergens dat er bij het pakket een dvd zat met meegeleverde licentievrije mediatheek. Zaten er dan twee dvd's in het pakket? Kan me niet herinneren... Ik werk met Video deluxe 15.
Alvast bedankt.  

Reacties

magixagent schreef op 19.06.2009 om 11:41 uur
Beste, er zit maar een dvd in het pakket wel twee boekjes, de afbeeldingen die je in moviemaker vindt kun je in de verkennermap van vdl vinden onder ( eerst activeren waar effect moet komen)  effecten  naast tekst, dan design-ellementen aanklikken en daar staan alle opties die u zoekt.
heeft u geen reactie, dvd in de pc doen extra opties aanklikken en dan staan de opties onde addon, misschien nog niet geinstalleerd, ook de 23mb upload binnen halen(gratis) via magix support, succes.
magixagent schreef op 19.06.2009 om 18:22 uur
stuur een mail naar en we kunnen u op een andere manier vertellen wat u het beste kunt doen,ook in het weekeinde. gr