Montages verdwenen!!!

Whyllum schreef op 27.01.2009 om 11:01 uur

MagixVideoDL 15 wil bij mij, zelfs op m'n nagelnieuwe laptop, soms nog wel eens vastlopen. Niet opgeslagen werk gaat dan dus verloren. Hiermee rekening houdend was ik van 't weekend ver gevorderd met twee montages, toen 'ie weer eens vastliep. Naja, ik had een minuut daarvoor alle wijzigingen handmatig nog opgeslagen, dus zonder pardon start ik m'n laptop opnieuw op. Maar na het opstarten bleek dat de volledige montage verdwenen was. Het bestand bestaat nog wel, maar is gewoon léég!!!

Ik heb al m'n basismateriaal op een externe harde schijf staan en daar sla ik mijn projecten ook op. Het basismateriaal is er God zij dank nog allemaal wel, maar inmiddels zijn er echt úúúren montagewerk verloren gegaan.

Heeft iemand een idee wat hiervan de oorzaak kan zijn en hoe dit is op te lossen?

Reacties

mi-bo schreef op 27.01.2009 om 17:03 uur

Beste, vdl 15 vergt erg veel reken kracht, u moet niet vergeten dat een laptop 54 00 toeren schijven heeft en een pc 72 oo  toeren, dit is helaas een gemis , mits de portemonai groot en dik genoeg is, dan is de grafische werk geheugen van de kaart groot genoeg, werkt u wel met een intel processor, en heeft u de 23 mb uplload binne gehaald van Magix, succes.

IenH schreef op 23.02.2009 om 13:27 uur
Ik dacht net ook een berg werk kwijt te zijn, bleek er nog een tweede film opgeslagen te zijn in het project. Dus kijk even welke films er open staan.