..waarbij ik dan direct wil opmerken dat deze Instellingen optie - zowel op pc alswel laptop - bij mij niet zichtbaar was, pas na het tijdlijn venster naar beneden trekken. Nu blijft de optie zichtbaar, ook na standaard herstellen van de vensterordening.
Kunnen we in het algemeen ook nog van die rare tegeltjes af? Omzetten naar tekst?
Zelf hoef ik de tijdlijnen venster niet naar beneden te trekken, het blijft bij zelfs zichtbaar als ik de tijdlijnen venster ophoog trekt, zie afbeelding
Op de vraag: "Kunnen we in het algemeen ook nog van die rare tegeltjes af? Omzetten naar tekst?" . Hier hebben wij als forumleden geen invloed op. Persoonlijk, had ik ook liever gezien dat je deze zowel in een lijstweergave als tegeltjes had kunnen zetten, zoals het nu al kan in de linker kolom. De gebruiker kan dan zelf een keuze maken, die hij / zij het prettigst vindt.
Naja, inderdaad. De tegeltjespoespas komt mij toch ietwat "knullig" over. Persoonlijk vond ik de programma lay out van versie 7 méér dan prima. Ik zie dan toch liever dat men in detail hier en daar rustig aan wat meer geavanceerdere mogelijkheden aan het programma toe zou voegen. Maar goed, wie weet..
Voorzover ik mij kan herinneren, had je in vorige Pro X versie nog niet het tabblad "Store". Bij welke versie het tabblad "Store" is toegevoegd, weet ik niet meer. Ik dacht in Pro X9.
Zijn er nog andere 'sjablonen' (montagestructuren) beschikbaar? En ook allerlei geluiden uit het dagelijks leven + natuur-en stadsgeluiden? (buiten de voorstellen in STORE= vrij beperkt!)…?
Allemaal 'compatibel' met MAGIX?...Hoe worden die 'ge-upload' naar MAGIX? Ik zal alles eens bekijken. Er zijn op het eerste zicht niet zoveel meer montagesjablonen dan die ik overgenomen heb in de 'STORE'.... Wel interessant diverse geluidseffecten... merci