Mijn vraag gaat over film branden

Videofilmen schreef op 27.09.2012 om 13:55 uur

Hoi;

Ik heb een film ge-eddit, als ging of gat prima, maar nu wil ik ze op een DVD branden, en het lukt me gewoon (nog) niet, mede omddat ik steeds de melding krijg van:

Het hoofdstuk 1 van het album 2012-9-27, is korter dan 1 seconde. Voor een correcte navigatie moet de Hoofdstuk langer zijn an 1 seconde. Wilt u de disk desondanks maken.

Dan kqn ik of op OK of op Annuleren klikken.

Ik weet bij god niet wat ik hier mee aanmoet.

Kan iemandd me hier in wegwijs maken?????

Ik werk met Magix Video delux 18 Plus speciale Editie  

Graag een antwoord.

Bedankt en groetjes Jos Geurts

Hallo ik zal me even nader voorstellen;

Ik ben Jos Geurts, en heb meerdere hobby's o.a. fotografie, alsook digitalevideo opnames

maken, en als ik zou moeten kiezen dan kies ik ook voor het laatste, want daar ligt dan toch

mijn hart. ik probeer dan ook bij elk evenment aanwezig te zijn, meld me wel eerst aan van te voren.

maar vaak krijg ik wel toestemming, maar niet altijd.

En dan vooral mijn kleinkinderen, dat is zoiets moois voor mij, en dan daarna  de montage dat vindt ik

ook echt super, maar dan moet wel alles correct werken. 

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 27.09.2012 om 14:56 uur

Hallo Jos,

Zoals ik dit opstand kan beoordelen staan de hoofstukmarkers van hoofdstuk 1 en 2  minder dan 1 seceonden van elkaar af. Ga naar de aranger en haal of verplaatst de hoofdstukmarker. zie foto 

Succes

Rob

lucky_me schreef op 27.09.2012 om 18:21 uur

Hallo Jos,

Zoals ik dit opstand kan beoordelen staan de hoofstukmarkers van hoofdstuk 1 en 2  minder dan 1 seceonden van elkaar af. Ga naar de aranger en haal of verplaatst de hoofdstukmarker. zie foto 

Succes

Rob

Rob, ik denk dat je je hier toch vergist. Ze staan bijna een uur uit elkaar; waarschijnlijk staan er in het begin 2 boven elkaar of staat de eerste niet helemal in het begin. Even uitzoomen tot op bvb 5 frames en het wordt zichtbaar.

mvg

Luc

Voormalige gebruiker schreef op 28.09.2012 om 10:48 uur

Hallo Jos,

Succes

Rob

Rob, ik denk dat je je hier toch vergist. Ze staan bijna een uur uit elkaar; waarschijnlijk staan er in het begin 2 boven elkaar of staat de eerste niet helemal in het begin. Even uitzoomen tot op bvb 5 frames en het wordt zichtbaar.

mvg

Luc

Hallo Luc,

Op de tijdlijn, op de foto, geeft is het filmstukje ca. 1 minuut. De twee verloopnullen uren wordt op de tijdlijn niet weergegeven, maar wel in de bovenhoek van het previewvenster. zie foto.

U= uren; M=minuten S=seconden. De andere twee nullen zijn delen van secondes.

Groet, Rob

Voormalige gebruiker schreef op 28.09.2012 om 11:09 uur

Hallo Jos,

Ik probeer het nog een keer maar dan met de juiste gegevens.

De hoofstukmarkers van hoofdstuk 1 en 2  staan minder dan 1 seceonden van elkaar af. Ga naar de arranger en haal of verplaatst de hoofdstukmarker. zie foto's

.

U= uren; M=minuten S=seconden. D=delen van een seconden

Succes

Rob

FransS schreef op 28.09.2012 om 12:31 uur

Hoi Jos ,

Heb je al geprobeerd om op OK te drukken en op een DVD  RW te zetten en kijk dan de DVD na of er iets happert.

Suc6 Frans S.

Voormalige gebruiker schreef op 28.09.2012 om 16:54 uur

Hoi Jos ,

Heb je al geprobeerd om op OK te drukken en op een DVD  RW te zetten en kijk dan de DVD na of er iets happert.

Suc6 Frans S.

Hallo Frans,

Ik heb dit uitgeprobeerd. De gebrandde film speelt gewoon vanaf het begin af. Alleen je krijgt er een submenu bij. Waarvan eerste filmfragment minder dan 1 seconde is.

Groet

RobVroe1 

FransS schreef op 01.10.2012 om 15:10 uur

Hoi Rob ,

Je kan de eerste marker toch weg halen of in het menu branden en dan links boven bij bewerken bij de eerste scene het rodevinkje weg kliken.Je kan ook alleen voor filmmenu kiezen aan de rechterkant van het menu bewerken bij branden.

Suc6 Frans S.

Laatst gewijzigd door FransS op 01.10.2012, 15:27, in totaal 3 keer gewijzigd.

Reden: .

NTSC stands for “Never The Same Colour”,
SECAM stands for “Something Else Came Along Momentarily”
PAL stands for “Peace At Last”

Voormalige gebruiker schreef op 02.10.2012 om 12:41 uur

Hoi Rob ,

Je kan de eerste marker toch weg halen of in het menu branden en dan links boven bij bewerken bij de eerste scene het rodevinkje weg kliken.Je kan ook alleen voor filmmenu kiezen aan de rechterkant van het menu bewerken bij branden.

Suc6 Frans S.

Hallo Frans,

Dit is ook één van de mogelijkheden. Deze had ik nog niet gezien. Bedankt voor je opmerking.

Rob 

Videofilmen schreef op 19.10.2012 om 17:44 uur

Hallo en allen hartelijk dank voor de beantwoording;

Maar als ik ff mag reageren op jullie berichten, dan moet ik jullie allen helaas teleurstellen.

Je wilt niet geloven wat ik o.a. van jullie sucestie's gedaan heb en vooral geprobeer heb, maar

van it het helpt allemaal niet, sterker nog ik heb reeds diverse malen contact gehad met Magix

zelf, maar zelfs hier, zijn we er nog stees niet uit, ik heb reeds een voorstel gedaan om mij

persoonlijk te helpen, maar dat doen ze niet, ze hebben me zelfs geadviseerd om me ergens aan

te melden bij een video-clubje of vereniging daar zouden me wel kunnen helpen, want zei begrijpoen

het ook niet, ze hebben zelfs op mijn laatste bericht niet meer rereageerd.

Dus nu zit ik met een vrij duur aangeschaft progamma, wat niet wilt doen wat er gevraagd wordt.

Hebben jullie een goede tip voor mij, ik zou er enorm blij mee zijn, en als ik vragen mag, wie woont

er het dichts  bij mij in de buurt van Susteren (Limburg)???????

Graag een reactie

Jos Geurts

Laatst gewijzigd door Videofilmen op 19.10.2012, 17:44, in totaal 1 keer gewijzigd.

Hallo ik zal me even nader voorstellen;

Ik ben Jos Geurts, en heb meerdere hobby's o.a. fotografie, alsook digitalevideo opnames

maken, en als ik zou moeten kiezen dan kies ik ook voor het laatste, want daar ligt dan toch

mijn hart. ik probeer dan ook bij elk evenment aanwezig te zijn, meld me wel eerst aan van te voren.

maar vaak krijg ik wel toestemming, maar niet altijd.

En dan vooral mijn kleinkinderen, dat is zoiets moois voor mij, en dan daarna  de montage dat vindt ik

ook echt super, maar dan moet wel alles correct werken.