mijn video heeft geen geluid

steef.vd schreef op 22.11.2015 om 18:32 uur

als ik een video importeer heb ik geen geluid maar als ik m los afspeel heb ik wel geluid echtaltijd ik heb m paar keer opnieuw opgestart maar niks helpt ik heb zelf magix video deluxe mx(jaartal kan ik niet vinden) en ik draai op windows 10 64 bit en het lukt niet als ik een avi bestand impoteer

Reacties

RiViS schreef op 22.11.2015 om 19:50 uur

Hallo Steef,

Welkom bij magix.info. Om je vraag goed te kunnen beantwoorden hebben we echt meer gegevens nodig: 

- welk programma is het precies? Geef jaargang en versie (bv Video deluxe 2014, Plus of Premium)

- wat is de bron van je video? Welke extensie hebben de files? bv .mts of .mpg

- welke Windows versie heb je?

groet,

Rijk

jvrolijks schreef op 04.12.2015 om 16:19 uur

Wat je afspeelapparaat, videorecorder of vidiocamera ?

Hoe is deze aangesloten met scart of met gele witte (en eventuele rode) tulpstekkers?

RiViS schreef op 13.12.2015 om 22:29 uur

Hallo Steef,

We hebben toch nog een paar gegevens nodig:

Je hebt het over avi, bedoel je dv-avi (van een DV camera)?  In dat geval zul je importeren via een fire wire kabel, is dat juist? Check dan of in de opname dialoog een vinkje staat bij: audio opnemen (of audio importeren, ik heb MX niet meer op mijn PC staan, weet niet precies hoe de dialogen er daar uit zien).

Nog een opmerking: Graag antwoorden via de knop Beantwoorden, dan kunnen we gemakkelijker het vervolg bekijken. Dus liever niet door steeds in je eigen vraag dingen toe te voegen.

groet,

Rijk

steef.vd schreef op 13.12.2015 om 22:31 uur

bedankt voor jullie hulp het blijkt dat het niet aan magix lag maar aan me opname aparaat maar hartstike bedankt voor jullie hulp

RiViS schreef op 13.12.2015 om 22:37 uur

Fijn dat het is opgelost en dank voor je melding daarvan, succes met je programma,

groet,

Rijk

steef.vd schreef op 13.12.2015 om 22:45 uur

danku wel