Reacties

Bol schreef op 30.07.2018 om 20:23 uur

Hallo Andre,

Probeer het eens met frametable (opnieuw) aanmaken. Klik met de rechtermuisknop op de clip die niet synchroon loopt. zie afbeelding

Succes,

Rob

Aanvulling 31-07-2018 om 00:50

Ik ga er vanuit dat je de MTS bestanden eerst naar je harde schijf kopieert en daarna deze op de tijdlijn van Pro_ X6 zet. Zelf heb ik nog kortgeleden ook al eens zo'n vraag via een Persoonlijk bericht beantwoord. Maar toen lag het aan de opname zelf.

Laatst gewijzigd door Bol op 31.07.2018, 00:50, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 30.07.2018 om 23:33 uur

Andre.

Hoe importeer U de M2Ts bestanden,is dit direct vanuit Uw camera of via een cardreader.

Mvg

Michael

andre.buskens schreef op 31.07.2018 om 16:25 uur

Ik kopieer eerst mijn bestanden naar de pc. Daarna importeer ik ze in prox6.

Met een ander programma heb ik geen problemen..

andre.buskens schreef op 31.07.2018 om 16:32 uur

Hallo Andre,

Probeer het eens met frametable (opnieuw) aanmaken. Klik met de rechtermuisknop op de clip die niet synchroon loopt. zie afbeelding

Succes,

Rob

Ik ga er vanuit dat je de MTS bestanden eerst naar je harde schijf kopieert en daarna deze op de tijdlijn van Pro_ X6 zet. Zelf heb ik nog kortgeleden ook al eens zo'n vraag via een Persoonlijk bericht beantwoord. Maar toen lag het aan de opname zelf.

Helaas werkt dit niet.

andre.buskens schreef op 31.07.2018 om 16:38 uur

Hallo Andre,

Succes,

Rob

De bestanden importen goed in Vegas pro

andre.buskens schreef op 31.07.2018 om 16:39 uur

Het probleem zit in het programma

Bol schreef op 31.07.2018 om 16:47 uur

Heb je het programma al eens teruggezet op zijn standaardwaarde. Zo niet: Ga dan naar hulp / instellingen / programma instelling....

of

ga naar: C:\gebruikers\gebruikersnaam\AppData (verborgenmap)\Roaming\MAGIX\Video_Pro_X6 en verwijder het Video_Pro_X.ini. Het kan zijn dat dit bestand een verkeerde instelling vasthoud. Dit bestand wordt weer automatisch aangemaakt als je ProX6 op start.

Laatst gewijzigd door Bol op 31.07.2018, 16:49, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 31.07.2018 om 16:54 uur

Andre.

Een optie :

gebruik de camera als harde schijf, m.a.w.sluit de camera via usb aan met de Pc,start MAGIX video Prox 6 klik op rode knop onder preview venster daar vind U de mogelijkheid tot importeren van de beelden van de camera,na inladen van een stukje project bekijk dan het resultaat.

Het is absoluut geen MAGIX probleem.

Mvg

Michael

andre.buskens schreef op 31.07.2018 om 19:34 uur

Heb je het programma al eens teruggezet op zijn standaardwaarde. Zo niet: Ga dan naar hulp / instellingen / programma instelling....

of

ga naar: C:\gebruikers\gebruikersnaam\AppData (verborgenmap)\Roaming\MAGIX\Video_Pro_X6 en verwijder het Video_Pro_X.ini. Het kan zijn dat dit bestand een verkeerde instelling vasthoud. Dit bestand wordt weer automatisch aangemaakt als je ProX6 op start.

Helaas hielp dit niet

mi-bo schreef op 01.08.2018 om 10:50 uur

@andre.buskens

Andre,

even terug komend op Uw reactie van 32.7.2018 om 16.38 uur.

VEGAS Pro waar U overschrijft is een nieuwer product dan MAGIX video ProX 6.

Deze 2(MAGIX producten) verschillende programma's zijn niet met elkaar te vergelijken.

mvg

Michael

Bol schreef op 01.08.2018 om 10:54 uur

Hallo André,

Bedankt voor het vertrouwen, dat je in mij stelt.

Ik heb je MTS bestand in goed orde ontvangen en uitgeprobeerd in VDL 2016, 2018, Pro X6 en Pro X10.

Dit MTS bestand speelt bij mij in alle Magix Videoprogramma's zonder problemen goed af. Ik heb via WeTransfer een filmpje naar je teruggemaild, waarin je kan zien, dat het bij mij wel goed afspeelt. De conclusie, die ik mag en kan trekken, is dat bij jou Pro X6 niet goed meer is geïnstalleerd

Nog even wat anders, ik schreef Video_Pro_X6 dit moet zijn: Videodeluxe20_pro

Dus: ga naar: C:\gebruikers\gebruikersnaam\AppData (verborgenmap)\Roaming\MAGIX\Videodeluxe20_pro en verwijder het Video_Pro_X.ini. Het kan zijn dat dit bestand een verkeerde instelling vasthoud. Dit bestand wordt weer automatisch aangemaakt als je ProX6 op start.

Als he bovenstaande geen uitkomst biedt, deinstalleer en installeer Pro X6 dan eens opnieuw.

Succes,

Rob

PS. Je kan Pro X6 en VEGAS Pro naast elkaar gebruiken. Het zijn stand-alone programma's

Laatst gewijzigd door Bol op 01.08.2018, 10:57, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 02.08.2018 om 22:06 uur

@andre.buskens

Andre,

een goed bericht om te lezen dat Uw probleem is opgelost.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX (Video Pro X ) programma.

mvg

Michael

Bol schreef op 02.08.2018 om 23:17 uur

Hallo Andre,

Via een persoonlijk bericht heb je me laten weten dat je probleem helaas in Pro X6 niet is opgelost. Je schreef hierin, dat je Pro X10 als upgrade hebt aangeschaft en dat de MTS bestanden hierin wel goed worden ingeladen en afgespeeld. Zelf vind ik dat je MTS bestanden in Pro X6 moet kunnen afspelen. Dat heb ik je in het filmpje, dat ik je via Wetranfer heb teruggemaild, laten zien

Ik begrijp nu waarom jij jouw antwoord als oplossing hebt aanmerkt.

Ik wens heel veel plezier met het maken van je projecten in Pro X10.

Groet,

Rob

4x gewijzigd i.v.m taalfoutcorrecties en meer informatie.

Laatst gewijzigd door Bol op 03.08.2018, 00:29, in totaal 5 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-