Alsternatief: Beste howel, blijkbaar heeft u een effect 'intro' of 'outtro' toegevoegd.
Effecten worden in de Tijdlijn op een foto gesleept.
Deze zijn veelal zichtbaar op het 3e spoor en kunnen daar dan worden verwijderd.
Als alternatief, kan de betreffende gehele foto samen met dat effect worden verwijderd en die foto daarna weer worden toegevoegd.
Veel succes
NB: op 15-2 heeft Mi-Bo op een gelijke vraag geadviseerd: op het effect te klikken waarmee u de naam ziet van het effect en dan dit effect te verwijderen door op het effect te activeren door erop te klikken en met delete of kruisje op de taakbalk te verwijderen.
Mits het al is geëxporteerd, dan is dit niet meer mogelijk, succes.
Alternatief: Vergroot (verbreed eens in het scherm de Tijdlijn) het video spoor en misschien is dan het effect wel zichtbaar
Het is misschien een domme vraag, maar sommige problemen zijn simpel op te lossen. Moet wel eerlijk zijn dat ik nooit optie fotoalbum heb gekozen, maar altijd een andere layout koos.
Hoe staat je eindmarkering? Verplaats deze een stuk, sla onder nieuwe naam op en kijk wat hij doet.
Staat dit woord als tekst in de derde spoor, dan ook dit verwijderen.
Kijk of dit ook gebeurd met andere layout, want dan zit het niet in het fotoboek, maar echt in je show. Door velden groter te maken kan je vaak zien wat je hebt ingevoerd aan effecten.
Kijk hoe je standaard indeling staat bij het fotoboek, misschien max. aantal foto's mogelijk.
Heb een paar dingen opgenoemd wat mij te binnen schiet, aangezien ik ook nog wel eens probleempjes heb gehad met een fotoshow die plots stopte.