menu voor DVD passen

Liwy schreef op 04.08.2017 om 15:39 uur

Ik heb een menu gemaakt met 4 films om op een DVD te branden. Alles ziet er goed uit en ik kan de film naar keuze selecteren en laten afspelen maar bij het einde van die film begint hij aan de volgende i.p.v. terug naar het menu terug te keren.Ik heb al in de pdf uitleg gezocht maar vind niet hoe het in feite moet. Ik denk dat het komt omdat ik mijn verschillende films als hoofdstukken geplaatst heb maar wanneer ik bij -diskopties - het vinkje van hoofdstukmenu weg laat en enkel filmmenu activeer krijg ik maar de keuze van een filmbeeld en de andere drie krijg ik er niet bij.

Wat doe ik verkeerd? Ik zie waarschijnlijk iets over het hoofd maar ik vind het niet.

Willy

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 04.08.2017 om 16:35 uur

Hallo Willy,

Zoals jij het nu doet, heb je een hoofdmenu en submenu's. Je kan dan met je film beginnen door te klikken op een submenu. Dit is handig als je een stukje van je film wilt overslaan. Wat te doen om het gewenste resultaat te krijgen is:

1. zet je films op een aparte filmbladen
  2. ga naar: branden
  3. kies het gewenste menu
  4. nu heb je aparte hoofdfilms

Succes,

Rob

Liwy schreef op 04.08.2017 om 17:54 uur

Bedankt Rob, ik maakte de fout met de verschillende films in een film te plaatsen, ik heb dan ook de markers moeten verplaatsen maar dit was niet de goede manier dus. Best dat er mensen zijn die zo vlug en met kennis van zaken de beginnelingen bijstaan.

Groeten

Willy

Voormalige gebruiker schreef op 04.08.2017 om 18:14 uur

Willy,

Graag gedaan.

Veel plezier met het samenstellen van je VDL filmprojecten

Rob