Menu

WilkoJ schreef op 04.10.2009 om 19:22 uur

Betreft: Video DeLuxe 15
Ik heb verschillende VHS-banden gedigitaliseerd, elk in een eigen MPEG-bestand.
Soms staan er verschillende opnamen in de verschillende bestanden, vaak ook niet.

Het probleem is het volgende:
Ik importeer éém zo'n gedigitaliseerde band,, selecteer daaruit verschillende onderdelen (hoofdstukken) tot één DVD.
Breng hoofdstukmarkers aan

Nu is het mijn bedoeling dat, zodra de DVD start, een menu verschijnt met een keuze uit elk van die onderdelen.

Dat lukt d.m.v. selectie van alleen het hoofdstukmenu. Anders verschijnt eerst het "filmmenu", van waaruit naar het gewenste menu kan worden gegaan.

Het is de bedoeling dat, zodra zo'n onderdeel (hoofdstuk) van de video is afgelopen er wordt teruggekeerd naar het menu.

Dit gebeurt echter niet, ook niet als ik dat heb aangezet (in het brand-gedeelte van Magix). Alles wordt gewoon achter elkaar afgespeeld....

Dat kan blijkbaar alleen als ik zowel film- en hoofdstukmenu's heb aangezet...


Wie kan mij helpen?

Reacties

mi-bo schreef op 05.10.2009 om 09:21 uur
Beste, als u projecten achter elkaar zet, markeer u deze met een marker, deze marker geeft u een naam( zomer\herft\winter\voorjaar)dan gaat u naar de optie branden, dan wordt gevraagd een hooftstuk marker\automatische hooftstuk markers, klik deze aan, dan komt u in het brandt menu, klik in de previeuw venster, het eerste plaatje aan, dan gaat er een scherm open, geef dan aan dat einde project naar hooftmenu moet springen, en als u dan heet gebrandt gebeurd dat ook, ook kunt u dan via de afstandbediening via sub dir, elk willekeurig hooftstuk oproepen, succes.
mi-bo team
WilkoJ schreef op 05.10.2009 om 15:34 uur
Meerdere projecten achter elkaar??

Ik bv heb één gedigitatliseerde band in één MPEG bestadn.
Hier staan meerdere afleveringen op.
Deze heb ik voorzien van een hoofdstukmarkering

Ga ik naar het brandgedeelte.
zie ik bovenstaand.

Rechtsklikken op afbeelding boven  "SearchAn Rescue"  dan zie ik onderstaand

De instellingen zoals aangegeven geven niet het gewenste effect.

Het filmmenu wil ik niet op mijn scherm, maar eigenlijk meteen een venster met alle afleveringen. 

Selecteer ik onder de menu-opties "Alleen Hoofdstuk-menu's" , dan lukt dat, maar na afspelen van een aflevering, start meteen de volgende aflevering.

Kies ik een aflevering, dan moet er worden teruggesprongen naar dit menu zodra deze aflevering is afgelopen.