Film krijg ik wel geladen maar als ik een stukje wil bekijken c.q. afspelen hapert hij enorm zowel beeld als geluid. Opm ik heb wel een stukje film van internet mp4 geimporteerd en deze loopt wel normaal door.
Aansluitend bij deze discussie: ik kreeg vanmorgen een alarmsignaal van mijn malware-scanner dat er een Trojan Horse actief zou zijn. Boosdoener zou zijn "Bridge32_v103.exe". Het scanprogramma heeft dit probleem inmiddels "gesaneerd". Ik begreep uit de melding, dat de malware zich had genesteld in een magix-programma, waar ik er veel van heb. Het meeste werk ik met Video ProX (geheel bijgewerkt en Windows 10 ook geheel up to date).
Het project waar ik gisteren mee bezig was bevat een aantal filmopnames die ik van DV- en HDV-bandjes heb geladen (AVI- en MPEG) en een aantal MTS-bestanden van recenter datum. Bij het opstarten van het project vanmorgen waren deze laatste bestanden niet meer te vinden. Ze staan echter gewoon op mijn pc ! In de mediabox zijn ze ook nog zichtbaar - maar niet meer met een rode stip ten teken van dat ze gebruikt worden in het project.
Vraag aan jou en anderen: wat is "Bridge32_v103.exe", en wat zegt Magix er zelf over ?
PS: het is, dat mijn collega filmer of filmster deze specifieke vraag stelde, anders had ik er een afzonderlijk onderwerp van gemaakt. Als ik buiten de orde ben - mijn excuus.
Bridge32_v103.exe problemen zijn vaak het resultaat van het uitvoerbare bestand dat ontbreekt, verwijderd of verplaatst wordt van de oorspronkelijke locatie.
dit heb ik absoluut niet gedownload om het te verwijderen,
gezien ik zelf SpyHunter5( geregistreerd ) op mijn Pc heb staan.
Dank voor je antwoord. Uiteraard weet ik daarmee nog niet om welk third-party program het hier gaat. Magix heeft er nogal wat draaien als je alles hebt geïnstalleerd wat aangeboden wordt ! Ik weet überhaupt nog niet wat er na de melding van het virus niet (meer) functioneert in enig MAGIX-programma. Of in een ander programma, want wat ik nu begrijp is, dat Bridge32_v103.exe een Windows aangelegenheid is. Ik heb het "aangetaste" programma overigens via de verkenner niet kunnen vinden op mijn pc.
Daarmee concludeer ik eigenlijk, dat ik (nu nog) geen verzoek ga indienen voor toezending van een nieuwe versie van Bridge32_v103.exe, zoals vermeld in het door jou aangehaalde verhaal. Ik vertrouw - eveneens als jij - op Spyhunter en Reghunter,
Ik ga weer monteren met Magix Video PRO X - dat ligt me meer.
Allereerst een op opmerking vooraf. Een melding als deze: "Trojan Horse actief" , moet altijd serieus genomen worden.
Zoals, ik u al in een PB bericht aangegeven heb, dat het alarmsignaal van uw malware-scanner (Spyhunter), dat er een Trojan Horse actief zou en dat, "Bridge32_v103.exe" hier de boosdoener zou zijn, een Valse Positieve melding kan zijn / is. Voor zover ik het nu heb kunnen nagaan, gaat het hier inderdaad om een Vals Positieve melding. U kunt dit zelf controleren door met "Bridge32_v103.exe" te testen in Virustotal. https://www.virustotal.com/gui/home/upload. Ik zie, dat Spyhunter niet is opgenomen in hun databestand. Zelf heb ik geen melding gekregen van zowel Acronis Active Protection als Norton internet Security. zie: https://www.virustotal.com/gui/file/91cef78b7922c47be4132c7351dfd90866092fb3c9f9e76bcb4032e032552670/details
Volgens mij is Magix Duitsland de eigenaar van "Bridge32_v103.exe".
Dit vond ik op het internet.
Wat is Bridge32_v103.exe? Bridge32_v103.exe is een uitvoerbaar bestand dat onderdeel is van het Sequoia 12-programma dat is ontwikkeld door MAGIX AG."
Ik heb Bridge32_v103.exe een andere naam gegeven Bridge32_v103.~exe, zodat deze niet meer mee wordt opgestart als ik Pro X11 of VDL 2020 opstart.
Tot op heden geen foutmelding gekregen. Ik vermoed, omdat dit hier gaat om een 32bits bestand, dat dit bestand voor verouderde PC configuratie nog is. Zeker weten doe ik dit niet.
Ik ben er nog niet achtergekomen, wat de functie is van Bridge32_v103.exe. Maar zodra ik hier ook een verklaring op heb, dan laat ik dat via dit forum weten.