Melding tijdens laden project

janheijnis schreef op 29.01.2020 om 17:02 uur

Hallo allemaal,

• Iemand enig idee hoe een melding als deze tijdens het laden van en binnen een bestaand! project te verhelpen..? Project hernoemen..?

• Sinds enige tijd en enkele seconden NA opstarten versie 11 (up-to-date) bevriest het programma voor enige tijd. Taakbeheer geeft aan dat Pro x niet reageert (voor enige tijd). Daarna probleemloos editen, hoor. Géén paniek. Oorzaak Store..?

Groet,

Reacties

mi-bo schreef op 29.01.2020 om 18:00 uur

@janheijnis

Beste Jan.

Probleem van bevriezen is veroorzaakt door de laatste downloaden update, als het terug wordt gezet naar de vorige update is het probleem verholpen.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 29.01.2020 om 18:11 uur

Hallo Jan,

Ik herken jou probleem. Ik heb het volgens mij toen als volgt opgelost. Ga naar: C:\Gebruikers\Gebruiker\AppData\Roaming\MAGIX\Video_Pro_X11\NoisePrintSamples en verwijderd dan de twee volgen de bestanden, te weten 001Buzz.H0 en 001Buzz.HDP

Succes,

Rob

PS. Volgens mij kan je ProX11 niet terugzetten naar een eerder update, tenzij je bv. een herstelpunt hebt gemaakt.

Laatst gewijzigd door Bol op 29.01.2020, 18:28, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

janheijnis schreef op 29.01.2020 om 19:25 uur

Okee! Thanks Michael, Rob.

M'n project is bijna klaar, daarna (uit voorzorg) zal ik die Buzzies verwijderen!

Het bevriezen is niet zo'n probleem; we wachten de volgende update af. Wellicht wordt eea. verholpen!

Dank voor zover, mannen! Ik ga sofort weer verder! :-)