Meerwaarde Video Pro X vs Video Deluxe 16

djdehaan schreef op 29.05.2017 om 10:22 uur

Ik heb VDL 16. Bij het afsluiten verschijnt reclame voor Video Pro X. Daar heb ik de proefversie gedownload, en de site bekeken: het lijkt allemaal heeel erg veel op VDL. Ik zie wel het extra preview scherm (handig) en las dat je projecten zo op de timeline kunt trekken (ook handig). Wat is er nog meer echt beter in VPX?

Reacties

mi-bo schreef op 29.05.2017 om 12:33 uur

hallo djdehaan,

Verschil tussen MAGIX Video Deluxe en MAGIX Video Pro X is niet alleen prijs verschil,

maar wat wilt U precies gaan doen in de toekomst.

deze vraag i.v.m met een duidelijk antwoord.

gr

Michael

djdehaan schreef op 29.05.2017 om 12:44 uur

Ik maak montages met van mijn ACHD camera, probeer dat zo professioneel mogelijk te doen, video clip achtige clips. Wat ik waardeer van VDL is:

1. het grote aantal edit lines
  2. key frame editing
  3. chroma key (al hoewel niet erg transparant:-) hoe dat werkt)
  4. en verder het gemakkelijk gebruik van de user interface, helaas niet erg windows-standaard maar daar ben ik ondertussen aan gewend

Ik zie dit ook in VPX, en eigenlijk niet veel beter. Ik zou wel meer animated content willen kunnen maken, of meer/makkelijker doen wat ik al doe. Ik laat me ook graag verrassen met een nieuw pakket, maar dan moet het wel iets spannends nieuws hebben...

mi-bo schreef op 29.05.2017 om 12:51 uur

Uw reactie gelezen, nu een ander vraag schrijft U over MAGIX video Deluxe 16 of over MAGIX Video Deluxe 2016 hier zit ongeveer 7 jaar tussen de verschillende pakketten

gr

Michael

djdehaan schreef op 29.05.2017 om 13:05 uur

VDL 16.0.3.66, aantal maanden geleden gekocht. Ik heb ook veel van de vorige versies.

mi-bo schreef op 29.05.2017 om 13:22 uur

Hallo djdehaan,

De serienummer is van MAGIX vdl prem ( 2017)sinds 2016 staat er geen datum meer bij gezien er geen nieuwe pakketten meer komen maar als geregistreerde gebruiker is het mogelijk om na 365 dagen een upgrade te kopen.

Dit geld ook voor MAGIX Video Pro X. (het pakket dat U nu koop is basis pakket met veel extra's en verbeteringen tot heden laatste download update is versie 15.0.4.164: onder tutorial is bij MAGIX prox tezien wat de aanvullingen zijn en verbeteringen )

Momenteel is er een speciale aanbieding tot einde van de maand voor € 199,99 daarna wordt het € 399,99.

Zelf werk ik al 7 jaar met de Pro X versie, een optie bv. is met 2 schermen werken en verder heeft u de verschillen in de trial versie gezien. heeft U verdere vragen over de MAGIX Video pro X versie, en zijn veel forum bezoekers die met dit programma werken , en graag U advies willen geven, het is aan U de keus wat U beslist.

gr

Michael

djdehaan schreef op 29.05.2017 om 13:28 uur

Ja, ik heb vragen: ik zoek naar meer argumenten om over te stappen. Waarom/waarin/waarmee is VPX beter dan VDL??

@mi-bo Trouwens dank je wel voor je reacties.