Meerdere projecten openen

Voormalige gebruiker schreef op 05.10.2009 om 17:12 uur
In tegenstelling tot Video deluxe kun je met de Pro X-versie wel meerdere videoprojecten openen en uitvoeren als één film. Deze vraag heb ik al vaker gehad en gezien en bij de deze de oplossing... Nogmaals, alleen in de Pro X-versie.

De Video deluxe gebruikers kunnen dan bijvoorbeeld eerst een project uitvoeren/exporteren als DV-AVI en dan toevoegen als film achter de film die op dat moment op de tijdlijn staat. Het is een zogeheten 'workaround' maar werkt ook.

Reacties

hvb007 schreef op 05.10.2009 om 22:32 uur
Beste Nonlineair,

Het kan dan wel zijn om je project te expoteren naar DV-avi maar ik verlies dan zoveel aangezien ik met HD bestanden werk. Ik kan het dan wel in MPEG 4 expoteren maar ook hier verlies ik veel en dat het goed te zien is. Dus ik vind de oplossing van Magix niet zo bijzonder goed. Een ander programma (Ik zal er geen reclame voor maken want het is in het engels en ik ben niet zo goed in het engels daarom VDL 15 plus gekocht) kan ik wel meerdere projecten maken en later deze samenvoegen tot een project en dan inderdaad een goede film maken. Dus de ontwikkelaars van VDL moeten echt hier iets mee doen.
Voormalige gebruiker schreef op 06.10.2009 om 10:41 uur
Ben ik met u eens vandaar dat ik het ook even een ' workaround' wil noemen. Misschien dat versie 17 het wel kan doen??? Ik heb even een screendump bijgevoegd voor de Pro-X gebruikers om te laten zien waar de functie zit. Misschien overbodig maar je weet maar nooit....