meerdere dvd's branden

info512 schreef op 20.08.2013 om 13:16 uur

ik heb voorheen met Adobe Premiere Elements gewerkt. hierbij had je de optie als je dvd's ging branden, hoeveel je er wilt. ik heb al op forums en websites van gekeken of het kan, en zo ja, hoe dat moet met Magix maar ik kan nergens iets over vinden, dus zodoende is mijn vraag: kan je met magix Video Deluxe 2013 Pro  meerdere dvd's branden zo ja, hoe? ik zie het namelijk niet zitten om 30X één dvd te branden, dat zou veel te lang duren.

Reacties

magixagent schreef op 20.08.2013 om 13:26 uur

Ja dat kan, eerst een dvd branden, dan de dvd in een serie brander doen, en kunt u als U een serie brander van 30 branders heeft staan, kunt u dit in een keer branden.

Bedoelt U dit niet, dan een dvd branden, zodra deze klaar is dan een volgende dvd in de brander doen klepje sluiten en wordt gevraagd of U weer een dvd wil branden, enz.

succes,

info512 schreef op 20.08.2013 om 14:09 uur

hartelijk bedankt, ik neem aan dat hij dat niet weer moet 'afmixen'???

Voormalige gebruiker schreef op 21.08.2013 om 09:39 uur

Beste,

Een aanvulling op Magixagent. Zelf maak ik van mijn gemaakte film eerst een ISO bestand (Image). Daarna brand ik via Nero 12 meerdere DVD's. Hier kan je de aantallen invullen. (zie foto's).  

De voordelen zijn:

1. geen verspilling van DVD's wanneer er iets mis is gegaan bij het branden rechtsstreeks

2.  je kan altijd op welke tijdstip nog een serie DVD's branden.

Er zijn ook gratis brandprogramma's te downloaden, even googlen.

Succes met het veelzijdige programma VDL

Rob