Goedendag,
Zit me niet helemaal mee. Mediaspeler: "Media scanning, please try a few time later" gaat niet eens even aan, ziet hele bestand niet als een af te spelen bestand.
Mijn mediaspeler zag NA LAATSTE UPDATE VAN MAGIX mijn projecten (AVCHD brandimage ISO bestand met 50frames) niet, terwijl ik alles precies hetzelfde doe. Heb toen extra codec MPEG4 (mainconcept) gekocht en vervolgens lukte het afspelen wel.... Toen door stroomuitval gehele programma moeten verwijderen en extra codec MPEG4 staat er nog steeds bij en had die voor zekerheid ook nogmaals gedownload (op advies) en nu kan mijn mediaspeler het weer niet afspelen.... Snap er niets meer van. Ook staat er steeds een andere naam bij de AVCHD encoder instellingen opties.
VOLGORDE VAN ALLES:
1- Heette eerst voor update toen alles lukte : AVCHD 1920x1080p50 PAL
2- Na update toen mediaspeler niet meer kon herkennen : AVCHD 1920x1080p50 PAL(voor sd kaart)
3- MPEG4 codec gekocht en toen herkende mediaspeler project wel en het heette nog steeds : AVCHD 1920x1080p50 PAL(voor sd kaart)
4- Nu heet hij weer als eerst maar mediaspeler herkent file niet : AVCHD 1920x1080p50 PAL
Volgens support team hebben ze de naam gewoon veranderd (nu weer terug????) maar verder hoe ik het op moet lossen.... Hebben het over gewoon exporteren en dat lukt wel, maar ik wil een menu en door kunnen naar volgend hoofdstuk enz en eerst kon het wel.
Wie weet een mogelijke oplossing?