Sinds december 2019 is Color Picker in titel-editor toegevoegd aan de Titelbewerking. Zie: https://www.magix.com/nl/video/video-deluxe/nieuws/ Als je iets naar beneden scrol kunt een demofilmpje bekijken. Zelf vind ik het demofilmpje zeer matig weergeven hoe de Color Picker in titel-editor werkt. U moet zelf wat experimenteren met deze nieuw functie. Ik heb nog geen duidelijk uitleg hierover kunnen vinden. Ik blijf zoeken voor u.
Dat experimenteren doe ik al. De cijfers die in de onderkant te voorschijn komen heb ik genoteerd om zo in ieder project, die later een film wordt, toch dezelfde kleuren te krijgen. Ik vind het er niet eenvoudiger op geworden.
Je doet erg je best, dank daarvoor. Ik ben met een film bezig die is opgebouwd uit meerdere projecten. De mensen krijgen namen in een kleur met rand. In het eerste project met behulp van het blokjesveld. Nu ben ik een paar projecten verder en kan diezelfde kleur niet terugkrijgen en moet met behulp van dat pipetje een gele kleur met een bruine rand zien te maken. Het is een film over bijen, vandaar deze kleurkeuze.
Ik zie tot mijn verbazing dat U Marga heet,dit heb ik vanaf 2011 nergens terug kunnen vinden.(anders had ik U wel met Uw eigen naam benaderd en niet met Tomarja)
Gelukkig zijn de MAGIX producten veelzijdige programma's (met andere woorden vele wegen leiden /lijden naar Rome). Wat U de gemakkelijkste en beste manier van monteren vind kunt U zich eigen maken.(dit is gelukkig mogelijk).