MAGIX VIDEO DELUXE 2016 - titelobject aanpassen (tijdsduur titel, fade in of fade out van titel

msa7 schreef op 15.11.2016 om 20:10 uur

VRAAG OVER: TEKST INVOEGEN, EN AANPASSEN VAN DE TIJDSDUUR VAN DE TEKST IN BEELD (KORTER OF LANGER), EN INSTELLEN VAN FADE-IN OF FADE-OUT VAN TEKST

- Wanneer je een tekst hebt aangemaakt in de titelgenerator, dan kan je die normaal gesproken bewerken op de tijdlijn (bijvoorbeeld het instellen van de tijdsduur dat de tekst in beeld is, tekst infaden of outfaden). Maar om de een of andere vage reden kan ik dat bij het ene titelobject wel en bij het andere titelobject niet bewerken. Heeft dit iets te maken met een knop/instelling die ik onbewust wel of niet geactiveerd heb?? WIE WEET DE OORZAAK?

Reacties

mi-bo schreef op 16.11.2016 om 10:09 uur

Beste,
dit antwoord  zie de link was toch naar tevredenheid gegeven.
http://www.magix.info/nl/magix-video-deluxe-2016-titel-maken.knowledge.1180189.html
gr
Michael

msa7 schreef op 16.11.2016 om 14:48 uur

Beste mi-bo, nee helaas niet . Het vreemde is dat bij het starten van een nieuw project ik de tekst-objecten in de tijdlijnmodus wederom helemaal niet kan bewerken. De "halve bolletjes" en de "witte vlakjes" zijn niet zichtbaar, en ook het langer of korter maken van de objecten (zodat de tijdsduur dat een tekst in beeld blijft wordt gewijzigd) werkt niet. Bij de eerdere versie van het videoprogramma werkte dat wel altijd feilloos. Hoe kan dit??

mi-bo schreef op 17.11.2016 om 09:18 uur

msa7.
is het programma wel goed geinstalleerd,
Als het een download versie is,
na het installeren ook  via help extra programma's installeren,
en is via help online actualiseren  ook gedaan, dit is belangrijk i.v.m. installeren van verschillende codexen
gr
Michael

msa7 schreef op 17.11.2016 om 14:24 uur

mi-bo  actualisering is gedaan, bewerken van de tekstobjecten via de tijdlijn modus functioneert nog steeds niet. Ook heel vervelend dat er bij magix geen gratis telefonische support is. Dat vind ik wel een groot manco