magix video deluxe 2016

mitchell.gemeente schreef op 18.02.2016 om 21:49 uur
Ik gebruik magix video deluxe 2016 om mijn Drone video's te bewerken. Ik probeer zoals gewoonlijk de kleuren (contrast), belichting helderheid en de waardes aan passen op mijn video maar niets werkt meer. Als ik om in het magix programma op effecten klik dan werkt niets meer in het menu. Ik schuif de balkjes heen en weer bij bijvoorbeeld de kleuren zoals verzadiging enzovoort maar er veranderd niks aan mijn video linksboven. Allereerst heb ik geprobeerd om alles te resetten maar niets werkt. Hoe kan het dat niets meer werkt en wat moet ik doen??? Ik gebruik een 4K laptop van MSI en gebruik Windows 10 en magix video deluxe 2016. Om kort te sluiten werkte dus alles perfect tot vorige week en nu kan het programma open maar een gedeelte niet meer gebruiken.. ik hoop op een antwoord ik hoop op een spoedig antwoord...

Reacties

RiViS schreef op 18.02.2016 om 22:18 uur

Beste Mitchell,

Deze vraag heb je een paar dagen geleden ook gesteld en het is de bedoeling dat je de aanvullende info, waar Harry om vroeg, in dat zelfde topic geeft, dus niet steeds een nieuw beginnen. Ik stel voor om hier verder te gaan, dan ga ik de andere sluiten, anders dreigt het een verwarrende boel te worden.

Nu je (vervelende) probleem. Ik kan zo niet zeggen wat er aan de hand kan zijn. Er zijn een paar mogelijkheden om het op te lossen:

1. De simpelste: Zet het programma terug naar de standaard instellingen, dat doe je via Bestand/ Instellingen/ ..

2. Als dat niet werkt: Zet Windows terug naar een herstelpunt  van ruim een week geleden, toen alles nog werkte.

3. Tenslotte zou je het programma kunnen de-installeren en opnieuw installeren. Als je een dvd hebt, kies dan daar voor Programma Herstellen.

Heb je aanvullende vragen/mededelingen: geef ze aub hier, dus geen nieuw topic openen.

groet,

Rijk