magix video de luxe premium 15 update schakelt programma uit

Twirre schreef op 17.08.2010 om 19:35 uur

Ik zag dat er een update voor Video de Luxe Premium 15 was. Deze heb ik opgehaald en nadien kom ik niet meer in het programma, want ik krijg de fout 06.

Ik kreeg het advies om het programma opnieuw te installeren, toen ik het weer wilde openen.

Helaas kun je niet naar de update terug, want je moet op een venster ok klikken en dan is heel Video de Luxe weer afgesloten.

Had ik dus maar niet geupdate. Ik geef dit wel door, want ik begrijp niet wat er aan de hand is. Er moet toch gewoon een update opgehaald kunnen worden.

Ik heb Windows7 PC, 64, 8gb.

Ik hoop dat hier ook een reaktie op komt. Ondertussen ga ik het programma dan maar weer de-installeren en opnieuw op mijn pc zetten. Ik ben heel nieuwsgierig waar het aan ligt. Als ik iets fout heb gedaan, wil ik het ook graag weten.

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 18.08.2010 om 09:38 uur

Beste, probeer eens of je een systeemherstel kunt doen, dus een datum van voor de update.

Twirre schreef op 18.08.2010 om 12:12 uur


Beste, probeer eens of je een systeemherstel kunt doen, dus een datum van voor de update.

 

Dank u voor het meedenken en voor uw antwoord, dit had ik al geprobeerd, maar helaas te laat, ik had 2 keuzes, en die waren na de "crash".  Er zit denk ik niets anders op, om gewoon het originele programma er op te houden en geen update meer te doen.