Magix video de luxe 2024 loopt steeds vast.

Teus-vanRavesteijn schreef op 04.01.2024 om 16:30 uur

Bij installatie geeft hij aan dat ik een gebruiker in gebruiker, gebruiker ben. Intussen al mijn Magix producten uitgezet. Het rare is dat hij nog steeds werkt en vastloopt. Tijdens de zevende installatie gaf het programma aan dat er nog een installatie bezig was, maar die was nergens te vinden. Ik ben bang dat er meerdere installaties tegelijk in staan en elkaar storen. Intussen windows 11 pro opnieuw geïnstalleerd, het probleem blijft. Wat nu nog te doen????

Processor intel i 7 -9700k CPU 360ghz . Ram 16GB 64 bits systeem.

Kan iemand mij helpen, of is er voor deze problemen een telefoonnummer.

Reacties

Bol schreef op 07.02.2024 om 18:36 uur

@Teus-vanRavesteijn

Hallo Teus,

Mijn excuus voor de verlate reactie.

Wat bedoeld u met: "Bij installatie geeft hij aan dat ik een gebruiker in gebruiker". Als dit de onderstaande melding is, dan is dit geen echte fout, maar het feit dat u VDL2024 te snel achter achterelkaar wilt opstarten. U moet Video Deluxe 2024 de gelegenheid geven om de vorige cessie correct en goed af te sluiten. Als u toch op "Ja" klikt dan loopt u de grote kans dat het programma vastloopt. Zie de omschrijving in de afbeelding. Ik kan de melding in alle Magix programma bewust oproepen.

....Tijdens de zevende installatie gaf het programma aan dat er nog een installatie bezig was, maar die was nergens te vinden.....

U moet tijdens het installeren wat geduld opbrengen en niet te veel doorklikken. Want het kan zijn, dat Video Deluxe op de achtergrond bezig is.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 07.02.2024, 20:02, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-