magix video

andre.ramsdam schreef op 12.06.2015 om 15:14 uur

waarom 12,99 Euro betalen voor een tel om een probleem op te lossen, ik ben al jaren klant met bijna jaarlijks een nieuwe versie.

Nu zit ik, na problemen met mijn computer geblokkeerd voor één maand vooralleer ik terug een poging kan ondernemen om mijn programma te laten werken, zo jaag je klanten weg!

Ik kon geen HDV video meer binnennemen, camera werd niet meer herkend, met een ander standaard programma lukt het wel.

Reacties

mi-bo schreef op 12.06.2015 om 19:25 uur

beste.

op dit Forum zijn Freaken die u graag willen helpen, over welk programma schrijft u. via magix.com rechts op icoon klikken en dan registreren, naar mijn programma's gaan en als u met de Pc de zelfde email adres gebruikt kunt u gewoon het programma weer installeren

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 12.06.2015 om 22:48 uur

Hallo Andre,

Ik denk dat je VDL 2015 premium hebt. Door de problemen met je computer moet je 30 dagen wachten eer je VDL weer kan activeren. Wat je zou kunnen proberen is:

1. Ga naar: https://support2.magix.com/customer/index.php

2. Klik op: Klantenservice

3. log in.

4. Klik op: Activeringproblemen

5. klik op volgende

6. Beschrijf uw probleem zo goed mogelijk.

7. Klik op verstuur aanvraag

Succes

Rob

lucky_me schreef op 13.06.2015 om 11:50 uur

Hallo

het is toch zo dat je het eerste jaar na aankoop van een programma gratis bijstand krijgt? zo heb ik het altijd begrepen toch.

mvg

Luc

Voormalige gebruiker schreef op 13.06.2015 om 15:09 uur

Hallo

het is toch zo dat je het eerste jaar na aankoop van een programma gratis bijstand krijgt? zo heb ik het altijd begrepen toch.

mvg

Luc

Hallo Lucky_me,

Op de eerste plaats we weten niet over welke versie we het hebben. André heeft nog niet gereageerd op Mi-Bo. Ik ben er vanuit gegaan dat hij VDL 2015 premium heeft. Omdat hij het heeft over één maand blokkering. Sinds de P3-code kan je op 2 manieren afmelden. zie afbeelding

Het klopt dat je 12 maanden e-mail support heeft. zie afbeeldingen

De hele voorwaarde kan je lezen vanaf blz. 25 en verder in het handboek.pdf

Het opnieuw activeren is altijd gratis voor een geregistreerde gebruiker..

Groet,

Rob