Reacties

Bol schreef op 02.12.2019 om 17:31 uur

Hallo Peggy,

Volgens mij kan je VDL MX plus gebruiken op te upgraden naar VDL 2020.

Ga naar: https://www.magix.com/nl/video/video-deluxe/

Kies voor de Plus of Premium versie

Klik op: Upgrade, daarna op Nu Upgrade en volg nu het scherm.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 02.12.2019, 17:33, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 02.12.2019 om 17:41 uur

@PeggyJean

Beste PeggyJean.

MAGIX vdl MX plus is ook te gebruiken onder Windows 10

Het is uiteraard Uw eigen keuze, of U bij aankoop van een nieuwe Pc ook een mooi nieuw MAGIX montage programma neemt

Upgraden gaat niet gezien MAGIX VDL MX een P2 versie is en MAGIX vdl 2020 een P3 versie .

SC6

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 02.12.2019 om 18:02 uur

Hallo Peggy,

Ik zou zeggen probeer het gewoon. Als u het doet zoals ik omschreven heb, geef Magix zelf aan of u kunt upgraden met VDL MX plus. Voor zover ik weet wordt er geen onderscheid gemaakt tussen een P2 of P3 versie. Niet geschoten is altijd mis. Laat het op het forum weten of u hebt kunnen upgraden met VDL MX plus..

Ik wens je heel veel succes,

Rob

aanvulling 02-12-2019 om 18:25uur

Sorry Peggy, helaas heb ik uw vraag niet goed gelezen, Zoals al is aangeven in een antwoord kunt u VDL MX plus installeren onder W10 64bits. Alleen u hebt dan nog steeds een 32bits versie, terwijl VDL 2020 64bits is en met meer mogelijkheden. Succes met uw beslissing.

Laatst gewijzigd door Bol op 02.12.2019, 18:25, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

PeggyJean schreef op 03.12.2019 om 11:00 uur

Beide dank voor het meedenken. Als ik alles zo op een rijtje zet lijkt het me beter om VDL MX Plus niet te installeren op de nieuwe pc en dan upgraden. Beter is dan om VDL 2020 (via schijf?) rechtstreeks op de nieuwe pc te zetten?

Vriendelijke groet Peggy

mi-bo schreef op 03.12.2019 om 11:39 uur

@PeggyJean

Beste Peggy.

Dit is een goed besluit,

Om het mooie MAGIX vdl 2020 op Uw nieuwe Pc te installeren.

Veel montage plezier,

Sc6.

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 03.12.2019 om 13:24 uur

Hallo Peggy,

Hier een antwoord op de vraag of het beter is om VDL 2020 (via schijf?) te installeren".

1. Als u op "Nu upgraden" hebt geklikt, dan komt u op deze site: https://shop.magix.com/nl_NL/magix/login/?_ga=2.184297710.950533453.1575373579-230986814.1575109443 (inloggen verplicht)
  2. Als u wilt zien of u met VDL MX plus kan upgrade met uw verkregen P2- serienummer, kunt dit uitvoeren, zonder aankoopverplichting. Om het winkelwagentje weer te legen klikt u op het "kruisje rechtsboven en dan op "Terug".
  3. Optioneel kunt u een DVD-veiligheidskopie kopen (persoonlijk vind ik dit overbodig), daar u altijd kan (her)-installeren met het installatieprogramma die u kunt downloaden vanaf: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ (inloggen verplicht) en dan te gaan naar Mijn Producten

Groet,

Rob

Aanvulling: verklaring: DVD of Downloadversie

Laatst gewijzigd door Bol op 03.12.2019, 13:56, in totaal 3 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

PeggyJean schreef op 03.12.2019 om 14:13 uur

Dank voor je uitleg, Rob. Bovenstaande kan ik dus op mijn nieuwe, blanco pc (dus zonder Magix programma's)doen?

Bol schreef op 03.12.2019 om 14:23 uur

Hallo Peggy,

Je kan dit doen zowel op je oude als nieuwe PC. Volgens mij ook als er nog geen Magix programma's erop staan. Gewoon proberen.

Succes,

Rob

PC -1-

PC -2-

PeggyJean schreef op 03.12.2019 om 15:53 uur

Dat ga ik zéker doen! Dank voor alle hulp en advies, super!

groet Peggy