Ik zou zeggen probeer het gewoon. Als u het doet zoals ik omschreven heb, geef Magix zelf aan of u kunt upgraden met VDL MX plus. Voor zover ik weet wordt er geen onderscheid gemaakt tussen een P2 of P3 versie. Niet geschoten is altijd mis. Laat het op het forum weten of u hebt kunnen upgraden met VDL MX plus..
Ik wens je heel veel succes,
Rob
aanvulling 02-12-2019 om 18:25uur
Sorry Peggy, helaas heb ik uw vraag niet goed gelezen, Zoals al is aangeven in een antwoord kunt u VDL MX plus installeren onder W10 64bits. Alleen u hebt dan nog steeds een 32bits versie, terwijl VDL 2020 64bits is en met meer mogelijkheden. Succes met uw beslissing.
Beide dank voor het meedenken. Als ik alles zo op een rijtje zet lijkt het me beter om VDL MX Plus niet te installeren op de nieuwe pc en dan upgraden. Beter is dan om VDL 2020 (via schijf?) rechtstreeks op de nieuwe pc te zetten?
Als u wilt zien of u met VDL MX plus kan upgrade met uw verkregen P2- serienummer, kunt dit uitvoeren, zonder aankoopverplichting. Om het winkelwagentje weer te legen klikt u op het "kruisje rechtsboven en dan op "Terug".
Optioneel kunt u een DVD-veiligheidskopie kopen (persoonlijk vind ik dit overbodig), daar u altijd kan (her)-installeren met het installatieprogramma die u kunt downloaden vanaf: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ (inloggen verplicht) en dan te gaan naar Mijn Producten