Magix VDL 15

gjgvideo schreef op 12.12.2012 om 12:24 uur

Na het opstarten van het pro krijg je een keuze menu t.w.DV - HD - Analoog.

Helaas als de camera aansluit (Sony HDR-CX 210E)krijg je de mdedeling dat de camera niet is gevonden.

Probleem voorgelegd aan Magix met de mededeling het pro verwijderen en opnieuw installeren en regiestreren.Maar helaas?????.geen AVCDH bld

Nu kan ik de beelden alleen via een omweg inlezen.P.S.het heeft wel gewerkt in het verleden.

Ook met de codec 2 en 4 kwam ik niet verder ik moest de versie 17maar aanschaffen.

Vind ik wel vreemd met vr.gr.GJG    asus F3H 2GB met 3.99 readyboost

Reacties

magixagent schreef op 12.12.2012 om 15:33 uur

Heel vreemd dat het wel heeft gewerkt,
vdl 15 classic versie kan geen mpeg4 AVCHD bewerken,
codex niet aanwezig.
Waarom gaat u versie 17 aanschaffen terwijl er al een nieuwere versie is vdl 2013, en de classic versie werkt wel met mpeg4 AVCHD.
met de kerst zijn er mooie aanbiedingen
gr

gjgvideo schreef op 12.12.2012 om 15:41 uur

Ik koop dus geen Magix pro meer ik ben teleurgesteld v.w. het feit dat dit pro niet meer werkt?

magixagent schreef op 12.12.2012 om 15:43 uur

Heel teleurstellend zoals U dit neer schrijft,

Wilt U gaan monteren of alleen de opgenomen beelden op een dvd zetten zonder al te moeilijke toestanden, Video Easy 4 HD zou dan iets voor U zijn

maar veel succes, namens een MAGIX Freak

Cinecor schreef op 13.12.2012 om 09:17 uur

Ik vind hier twee berichten die elkaar tegenspreken. Hoewel ikzelf geen Vdl 15 gebruik (al veel te verouderd) zou het goed zijn dat hier het juiste antwoord wordt gegeven op de vragen: Kan met Vdl15 FullHD (AVCHD) worden bewerkt? Zo nee, met ingang van welke versie kan dat wel (probleemloos)?

mi-bo schreef op 14.12.2012 om 15:59 uur

Beste  MAGIX Freaken,

is het niet zo dat wij een afwachtende houding moeten aannemen.Na al onze antwoorden

MAGIX gebruiker reageerd al 2 dagen niet meer en wij als FREAKEN maken ons druk.

Laten we afwachten wat MAGIX consument te melden heeft.

gr

Cinecor schreef op 15.12.2012 om 10:24 uur

Beste  MAGIX Freaken,

is het niet zo dat wij een afwachtende houding moeten aannemen.Na al onze antwoorden

MAGIX gebruiker reageerd al 2 dagen niet meer en wij als FREAKEN maken ons druk.

Laten we afwachten wat MAGIX consument te melden heeft.

gr

Wie zijn "WIJ"? Hopenlijk wordt ik toch niet tot de "freaken" gerekend? (:-)

En wie of wat is "MAGIXconsument"?

Wel zou ik graag een antwoord op mijn vraag krijgen (als iemand het weet dan natuurlijk).

bobbiaan schreef op 15.12.2012 om 12:52 uur

Beste forum bezoekers,

Op dit forum helpen gebruikers van Magix producten elkaar door aan elkaar vragen en antwoorden te geven. Hierbij komt het voor dat de deelnemers met meer kennis en ervaring er toch wel eens naast zitten. Dat is geen schande en kan de saamhorigheid naar mijn mening alleen maar verhogen.

Nu is er een deelnemer die ik bij naam noem t.w. Cinecor,  die zich in deze mening niet zal kunnen vinden.  Zijn manier van deelnemen op dit forum vind ik niet passen. Nu heb ik hem hier privé al eens over benaderd ( en ik niet alleen) maar elke keer vervalt hij weer in een vorm van antwoord geven waar bezoekers op dit forum niets positiefs aan hebben. Er gaan zelfs trouwe en zeer goed hulpbiedende forumvragen beantwoorders het forum mijden. Dit vind ik een kwalijke zaak en heb mijn mening daarom naar de site beheerder gestuurd met het verzoek om hem te gaan weren.

Bobbiaan

gjgvideo schreef op 15.12.2012 om 15:02 uur

Bedankt voor alle info GJG