Reacties

RiViS schreef op 09.08.2016 om 12:06 uur

Hallo Leon,

De effecten werken pas als je eerst een videofragment hebt geselecteerd (met muisklik).

groet,

Rijk

brochetto schreef op 09.08.2016 om 12:56 uur

Rijk,

Dat weet ik. Ik heb in al mijn vorige MVDL programma's wel eens gewerkt met effecten. Maar bij mijn Pro X8 werken ze niet. Misschien iets met de instelling ?.

groeten,

Leon

Voormalige gebruiker schreef op 09.08.2016 om 16:51 uur

Hallo Leon,

Bij mij werken alle effecten naar behoren. U kunt met de de schuifjes bijvoorbeeld de kunstfilter instellen.

Succes,

Rob

Aanvulling: 09-08-2016 22:15uur

1. Je kan de effecten in en uitschakelen door op de effectenoverzicht het vinkje te zetten of weg te halen.

2. Volgens mij wordt Video Pro X8 alleen als download geleverd. Ik ga er vanuit dat je, zoals Rijk aangeeft, alles via Hulp / extra inhoud installeren gedaan heeft.

RiViS schreef op 09.08.2016 om 17:04 uur

Bij mijn weten zijn er geen instellingen waarmee je de effecten in-uit kunt schakelen.

Ik neem aan dat de betreffende effecten wel geïnstalleerd zijn (m.a.w.: je ziet ze staan onder Effecten)? Heb je een downloadversie of een dvd? Bij downloadversie dien je een aantal bestanden via Hulp te downloaden en installeren om het programma compleet te krijgen.

Wat je verder ou kunnen proberen (een slag in de lucht): Bestand/ Instellingen/ Progr.instellingen terug zetten naar standaard waarden.

groet,

Rijk

brochetto schreef op 10.08.2016 om 18:11 uur

Dag Rob, Rijk,

Bedankt voor de hulp, het is opgelost

Groeten,

Leon

RiViS schreef op 10.08.2016 om 18:49 uur

Hallo Leon,

Fijn dat het is opgelost en bedankt voor de melding.

Het zou voor de verrijking van onze kennis en ervaring fijn zijn als je ook even zou melden op welke manier je het hebt opgelost.

groet,

Rijk

Voormalige gebruiker schreef op 10.08.2016 om 19:28 uur

Hallo Leon,

Het is fijn om te lezen, dat wij je probleem hebben kunnen oplossen. Net als Rijk zou ik het fijn vinden als je op dit forum kan omschrijven hoe je dit probleem heeft opgelost.

Groet,

Rob

VanderKaart schreef op 12.08.2016 om 13:04 uur

Wanneer effecten worden gebruikt en deze toch in de Preview niet zichtbaar zijn, dan ligt dit meestal aan het kleine Bliksem-knopje rechtsonder de Preview-monitor.

Klik er met de rechter muisknop op, en dan kun je vinkjes zetten/weghalen bij vier items. Een daarvan is Effecten deactiveren... Zet je daar een vinkje voor en staat de bliksem-knop aan (deze is dan blauw), dan worden de effecten niet getoond... Zou je nu exporteren/branden, dan worden de effecten wel mee genomen overigens...

Zie ook: http://www.magix.com/nl/support/know-how/tutorialvideos/video-deluxe-premium/

De video Performance optimaliseren.

Voormalige gebruiker schreef op 13.08.2016 om 14:16 uur

Hallo VanderKaart,

Bedankt voor uw opmerking.

Standaard zijn alleen de 2 bovenste  (resolutie / framerate reduceren) aangevinkt, wanneer je VDL voor het eerst heeft geinstalleerd en het Bliksem-knopje aanklikt (Blauw)

Groet,

Rob