Magix muziek verdwenen

koenelinos schreef op 17.10.2011 om 15:53 uur

Hallo

mits dat de online support het laat afweten, stel ik de vraag via deze weg, kan ik het programma MAGIX video deluxe 17 premium hier ergens terug downloaden, ik ben een geregistreerd gebruiker maar er zijn mappen en bestanden verdwenen van de originele installatie.

 

Ik heb dit programma een jaar geleden geinstalleerd maar vind de CD rom niet terug, HELP !

 

Alvast bedankt !

Reacties

mi-bo schreef op 17.10.2011 om 16:42 uur

Uw verhaal gelezen.

erg vervelend

een mail  naar    is het juiste adres, waar u geholpen wordt.

succes.

lucky_me schreef op 17.10.2011 om 20:26 uur

voor je serienummer moet je je dvd niet te hebben (tenware je programma helemaal kapot is natuurlijk. dat vind je terug in de hulp onder "over magix video de luxe premium". Je staat wel sterker tegenover magix wanneer je echt met een serienummer kan bewijzen dat je recht in je schoenen staat natuurlijk.

succes

Luc

koenelinos schreef op 17.10.2011 om 20:45 uur

 

voor je serienummer moet je je dvd niet te hebben (tenware je programma helemaal kapot is natuurlijk. dat vind je terug in de hulp onder "over magix video de luxe premium". Je staat wel sterker tegenover magix wanneer je echt met een serienummer kan bewijzen dat je recht in je schoenen staat natuurlijk.

succes

Luc

Bedankt voor die info, ik heb na lang zoeken de CDrom terug gevonden in een DVD doosje van een film :)

Ik probeer nu te herstellen en hoop dat het opgelost geraakt,

 

alvast bedankt voor de reacties !