ja ik weet het niet juist wat ik moet doen. heb altijd de website gemaakt via websitemaker en via daar gepubliceerd. ik zou het nu via web FTP moeten doen. maar krijg de gegevens niet over gamaakt.
Wel er rekening mee houden dat U de Website gemaakt is in MAGIX Websitemaker niet meer kunt benaderen.
het volgende :
ga naar dan
hier inloggen.
openen,
hier verwijderen aan klikken dan wordt wat gemaakt is in Websitemaker verwijderd.
dan naar FTP uitklappen
en hier zal Uw domeinnaam staan, en toewijzen.
Als U nu via webdesigner, 1ste pagina moet index heten, via bestand naar opslaan gaat ( in een daarvoor aangemaakte map ) wordt het daar neer gezet, dan via bestand exporteren. daarna via bestand publiceren.
Ja dat klopt, Websitemaker en webdesigner onder 1 account gaat niet
maar hij is alleen maar te benaderen als Flash player is geïnstalleerd op de Pc/laptop en op tablad is het ook al niet meer te openen (geen flash player ondersteuning ) en eind 2020 wordt het niet meer ondersteunt ( geen ondersteuning meer) en vanuit MAGIX nu al niet meer
Bedankt voor de informatie vind het wel erg van Magix uit dat we het zo moeten gaan oplossen en dat ze er niet voor gezorgd hebben dat een omschakeling mogelijk is.
Al enkele jaren is Websitemaker niet meer bij MAGIX te koop,en vorig jaar heeft U als geregistreerde Websitemaker gebruiker een mail ontvangen dat het programma per 2020 niet meer zal worden ondersteund .
En een voorstel om over te schakelen naar MAGIX Webdesigner
Er is een mogelijkheid om via Uw naam.magix.net met magix webdesigner een website te maken, die evt. via een link te benaderen is door in Websitemaker gemaakte website, dan kunt U langzaam aan de Website (Uw naam.magix.net) gaan uitbreiden en langzaam de oude website afsluiten.