Magix film op dvd - stukken beeld verdwenen

CindyB schreef op 07.11.2008 om 13:48 uur

Geachte,

Ik heb gisteren een testversie van "Magix Films op dvd" gedownload met de bedoeling deze nadien aan te kopen.  Toch zit ik met een probleem:

Mijn camcorder werkt namelijk met mini dvd's (9cm).  Ik leg deze in de dvd lezer van mijn computer en probeer zo de bestanden te kopieren.

Ik start magix op en ga deze bestanden halen en voeg ze toe om een film te maken.  Bij het grootste deel van de film lukt dit, maar bij de laatste twee scènes lukt dit niet. Ik voeg deze scène toe, maar als ik deze in preview bekijk op het scherm van magix zie ik maar een heel klein deel van mijn scène afspelen en van de rest is niets meer te merken.  Ik heb het dvdtje dan maar voor alle zekerheid nogmaals in de camcorder bekeken waar ik dan inderdaad wel de hele film op kan zien.

 Ik moet wel zeggen dat deze scènes veel groter zijn dan de andere, maar toch.  Kan het aan de grootte van deze bestanden liggen of moet ik de oorzaal elders zoeken.  Ik heb nadien geprobeerd om dit project te branden en af te spelen op dvd en dit lukt allemaal.  Dus verder lijkt het programma me wel ok.

Ik zit al maanden met het probleem dat ik verschillende mini dvd's op een grote dvd wil branden en ik ben echt voorstanden van het Magix programma.  Ik hoop dus echt dat u me hierbij verder kan helpen.

Alvast bedankt bij voorbaat.

Mvg
Cindy

Reacties

magixagent schreef op 07.11.2008 om 16:09 uur
Beste Cindy, een trial versie is een probeer versie, met andere woorden, niet alles uit de kast halen om te kijken of het werkt, werkt wel maar beperkt, maar als je een film wil inladen bewerken er goed uitlaten zien met overgangen (3d) extra geluid toevoegen, een tekst er bij, beelden door elkaar laten lopen, dan is vdl 15 plus voor jou het juiste programma, mijn mail is heb je meer vragen stuur het me toe en ik help je verder, gr Magixagent.
tessas schreef op 11.11.2008 om 15:19 uur
Ik heb hetzelfde meegemaakt.
Met de mini DVD in de camcorder kon ik de film wel afspelen, maar in Magix video de luxe 15 premium zag ik de film niet.
Als ik de film in Magix video de luxe achteruit af speel zie ik echter wel de film die ik opgenomen heb.???????