Magix deluxe 2006 geen samplegegevens

Albie1971 schreef op 18.09.2010 om 12:08 uur

Bij het opnemen van mijn JVCGR-D240E in Magix Video de luxe 2006, krijg ik geen beeld, welke ik altijd wel had.

Dit probleem is na een herinstallatie van de PC.

Wanneer je een opname maakt dan geeft Magix de fout melding "Dit bestand bevat geen sample gegevens.

 

O.S Windows XP, wellicht een codec probleem maar ik heb, voor mijn doen, alles geprobeerd.

 

Foto's gaan overigens wel gewoon goed.

 

Tips?

Reacties

bobbiaan schreef op 18.09.2010 om 19:19 uur

Beste Albie,

 

Het programma 2006 is al een aardig verouderd programma, erna is uitgekomen Vdl 2007/2008/15 /16 en binnenkort komt de Vdlx 17.  Maar dat is niet terzake, want je schrijft dat het wel gewerkt heeft. Met het programma wat je heb behoefde je nog niet teregistreren als gebruiker met een registratie code voor zover ik weet dus heb je misschien geen account bij Magix. Heb je wel de update's bij magix gedownload en geinstallerd?

 

Mvg

 

Bobbiaan

Albie1971 schreef op 18.09.2010 om 19:51 uur


Ja dat heb ik gedaan maar dat werkt niet.

2006 werkte echt fantastisch maar na de herinstallatie van mijn OS niet meer dus.

Ik heb ook al verschillende codec packs geisntalleerd maar ook zonder resultaat.

 

 

 

Beste Albie,

 

Het programma 2006 is al een aardig verouderd programma, erna is uitgekomen Vdl 2007/2008/15 /16 en binnenkort komt de Vdlx 17.  Maar dat is niet terzake, want je schrijft dat het wel gewerkt heeft. Met het programma wat je heb behoefde je nog niet teregistreren als gebruiker met een registratie code voor zover ik weet dus heb je misschien geen account bij Magix. Heb je wel de update's bij magix gedownload en geinstallerd?

 

Mvg

 

Bobbiaan

bobbiaan schreef op 18.09.2010 om 19:56 uur

Ok, zie je de camera in het programma en kan je die gewoon via het scerm aan sturen?? Zijn de opname instellingen juist gecofigureerd?

 

Bobbiaan

RichardSchroder schreef op 19.09.2010 om 17:11 uur

Beste gebruikers, ook ik heb Video Deluxe 2006, maar heb mijn computer niet onlangs opnieuw geinstalleerd.

Overigens heb ik ook al lange tijd niet geprobeerd om video te importeren, maar vandaag dus wel. Ook ik heb een JVC mini DV, die ik met firewire heb aangesloten.

 

Voorzover ik me kon herinneren kon je vanuit het importeer menu vervolgens met de brandknop de video+audio van de tape halen... nu zie ik echter geen audiovoorbeeld. Vervolgens na het stoppen eindigt krijg ik de melding dat bestand geen sample gegevens bevat?!

 

Als iemand de oplossing hoort, dan hoor ik het ook graag.

Albie1971 schreef op 24.09.2010 om 06:32 uur

Bobbiaan,

Ja, ik kan de camera wel besturen. Het voorbeeld scherm is eerst "grijs" en wanneer ik de opname start zie ik het voorbeeld scherm zwartr worden.

Ik kan vooruit spoelen, acteruuit spoelen en bij opname speelt de camera gewoon af.

Opname instellingen? voor zo ver ik zie valt er weinig in te stellen dacht ik.
 

Ik heb ook Windows moviemaker geprobeerd maar daar krijg ik het ook niet voor elkaar. Ik zie daar ook geen voorbeeld op het scherm, hoewel ik de camera wel kan bedienen.


Kan het niet een missende codec zijn?

 

 

Ok, zie je de camera in het programma en kan je die gewoon via het scerm aan sturen?? Zijn de opname instellingen juist gecofigureerd?

 

Bobbiaan

lucky_me schreef op 30.09.2010 om 07:27 uur

mij lijkt het dat je driver van je camera veroudert is, kan je op de website van de leverancier van je camcorder niet een laatste driver downloaden die geschikt is voor je windowsversie? probeer het eens...succes

bobbiaan schreef op 30.09.2010 om 12:26 uur

Hallo.......,

 

Nog even weer een suggestie. Is er bij de camera een programma  door JVC geleverd waar mee je de film op de PC kan installeren.  Ik weet dat bij de JVC enviro camera's aparte software zit om film naar de PC te transporteren.

 

Bobbiaan

Albie1971 schreef op 01.10.2010 om 06:32 uur


Nope,

Ik kan geen driver vinden.
 

mij lijkt het dat je driver van je camera veroudert is, kan je op de website van de leverancier van je camcorder niet een laatste driver downloaden die geschikt is voor je windowsversie? probeer het eens...succes

Albie1971 schreef op 01.10.2010 om 06:34 uur

bobbiaan,

Nee bij de camera zat geen programma.

Er zat uberhaupt niets bij van drivers en dat soort dingen.

 

Wat bik nog wil gaan proberen is mijn firewire kaart in nde pc van mijn vriendin zetten en het daar eens proberen, maar dat wordt pas over een week of zo.



 

Hallo.......,

 

Nog even weer een suggestie. Is er bij de camera een programma  door JVC geleverd waar mee je de film op de PC kan installeren.  Ik weet dat bij de JVC enviro camera's aparte software zit om film naar de PC te transporteren.

 

Bobbiaan

lucky_me schreef op 02.10.2010 om 02:15 uur

Je hebt het over een herinstallatie van je pc. Waarschijnlijk heb je het zelf ook wel gekontroleerd, maar als je kijkt bij apparaatbeheer, staat er geen foutaanduiding bij je grafische kaart of je firewire kaart?

Albie1971 schreef op 02.10.2010 om 08:39 uur

Nope geen conflicten what so ever.

Ik merk wel dat hij in Magix Videodeluxe 16plus en magix deluxe 2006 wel te besturen is maar opnemen doet hij niet. Beeld zie ik ook niet.

 
 

Je hebt het over een herinstallatie van je pc. Waarschijnlijk heb je het zelf ook wel gekontroleerd, maar als je kijkt bij apparaatbeheer, staat er geen foutaanduiding bij je grafische kaart of je firewire kaart?