Magic Video de Luxe 2013 Premium start niet op

vlammetje schreef op 21.07.2013 om 16:57 uur

Ik heb windows 7 proffessional en heb de trail- versie gedownload omdat het betreffende pakket mij bij een vriend zeer aansprak. Echter bij het opstarten kreeg ik de meldin: "Het programma kon niet worden gestart. Mischien is de installatiemap beschadigd  Foutcode -6.

Ik heb nogmaal het programma geinstalleerd en weer kreeg ik de melding "Foutcode -6. Daarna de installatie laten herstellen echter met het zelfde rezultaat.

In de antwoorden die op uw forum staan is de link naar onderstande site niet meer aanwezig.

Wat moet ik nu nog doen om Magic te kunnen gaan gebruiken??

Bij voorbaad dank.

http://download. magix.net/mxclean.exe.exe

Reacties

RiViS schreef op 21.07.2013 om 18:47 uur

Had je hier ook al gekeken: https://support2.magix.com/customer/nl/node/138  ?

Daar staat ook de link waar je het over hebt, die werkt gewoon (heb het nog even gecheckt),(alleen heb jij een spatie geplaatst tussen download. en magix.net/..etc)

Volg de instructies onder bovenstaande link (node/138) en het zou goed moeten komen.

groet,

Rijk

Voormalige gebruiker schreef op 23.07.2013 om 10:11 uur

Beste,

Ter aanvulling op RiVis

Er wordt door Magix geadviseerd, om tijdens het opnieuw installeren je internet verbinding uit te zetten. Schakel ook tijdelijk alle veiligheidsprogramma (Virusscanner / internet security) uit, deze kunnen de installatie verstoren. Ik had dit probleem ook en was hiermee opgelost.

Succes met het opnieuw installeren.

Rob

Voormalige gebruiker schreef op 24.07.2013 om 23:08 uur

Hallo Jack,

Doe je alles in de goed volgorde?

1. deïnstalleer alle Magixprogramma's

2. start mxclean.exe.exe (volg het het scherm)

3. Zoek met de zoekterm MAGIX handmatig naar achtergelaten sporen.

4. Zet het internet uit met de daarbij behorende virusscanners.

5 installeer de VDL versie waar je mee wilt gaan werken. (Niet alle functie werken in een trailversie)

Succes,

Rob

magixagent schreef op 25.07.2013 om 12:27 uur

Beste, ter aanvulling op antwoord van RiViS & Robvroe 1

een trial versie kunt u maar 1 x op een email adres importeren, en gebruiken, 7 dagen zonder registratie, 30 dagen met registratie.

misschien heeft u nog een nader email adres probeer het daar mee

succes.