Logo op scherm vincent-d schreef op 05.10.2019 om 17:32 uur Hallo, Ik zou graag een logo (rechts beneden) in beeld laten komen (png formaat). Hoe kan ik dat doen? Dank Vincent Terug naar de post
Reacties Bol schreef op 05.10.2019 om 17:47 uur Hallo Vincent, Dit doe je zo: maak je logo in png of jpg format zet dit logobestand onder de film en activeer deze ga naar: Effecten - Weergave/animatie - Positie/grootte Maak de afbeelding op maat en sleep deze naar rechteronderkant van de film sleep deze nu over de gehele film. Succes, Rob vincent-d schreef op 05.10.2019 om 18:11 uur Rob, Super bedankt. Het is gelukt Bol schreef op 05.10.2019 om 18:18 uur Hi Vincent, het doet mij deugd om te lezen, dat het je gelukt is. Groet Rob 👍👍👍 Ps. Als je tevreden bent met het bovenstaande antwoord, dan kan / mag je dit als oplossing aanmerken, zodat ander Magix gebruikers dit ook kunnen gebruiken. mi-bo schreef op 05.10.2019 om 18:41 uur @vincent-d Beste Vincent, met gebruik van Chroma key, kunt U de logo iets meer transparant maken, tijdlijn van de logo moet dan wel worden geactiveerd. Sc6 Michael 1